Spørgsmål, produktdiskussioner Arbre à kat XXL - 165 cm - Zolia Zelkova
4 svar
1 beskeder
soulaiman
Før jeg køber, vil jeg gerne vide, om det er muligt at fjerne puderne fra de forskellige bakker, så de kan vaskes. Jeg spekulerer også på, om katte træet har en garanti. Tak på forhånd!
1 beskeder
elodie
Hej, de små fætre er ikke fastgjort, så ja, I kan vaske dem uden problemer. Hvad angår garantien, går jeg ud fra, at der kun er den lovpligtige garanti, hvilket vil sige 2 år mod fabrikationsfejl.
1 beskeder
florence
Hej, for at svare på dit spørgsmål efter mit køb af dette XXL katte træ i februar sidste år, fjernede jeg puderne fra starten, da min Maine Coon-krydsning kat slog dem ud med sin pote. For information, de to hængekøjer har en meget stor diameter på 46 cm, og da træet er placeret foran et stort vindue med insektnet, har jeg valgt at installere to træsokler med hjul nedenunder for lettere at kunne flytte det på grund af dets vægt for at lukke vinduet uden anstrengelse. Hvor jeg er MEGET tilfreds med mit køb er, at dette træ er meget stabilt trods hjulene og især meget solidt, da jeg flytter det en meter i gennemsnit 3 til 4 gange om dagen for at åbne insektnettet, vinduet og skodderne. Eneste lille minus siden jeg opdagede det er, at der ikke har været nogen prisnedsættelse, selv under udsalg.
1 beskeder
pauline
Er det robust nok, og er køjerne store nok til en Maine Coon?
1 beskeder
romain
Hej, hvis det kan hjælpe dig, har vi 2 katte, hvoraf den ene vejer 8 kg og ligner en Maine Coon. Katte-kradsetræet passer perfekt, han klatrer helt til toppen uden problemer og gør især ikke træet ustabilt! Alle områder med puder er meget store, han sover behageligt der! Så træet er virkelig fantastisk!