Spørgsmål, produktdiskussioner Manteau Orléans noir
18 svar
1 beskeder
za
Hej, frakkerne "Orleans" af mærket Trixie kommer med en etiket, der angiver halsmål + brystmål + længde. Hvor kan jeg finde alle disse oplysninger på jeres hjemmeside, før jeg bestiller til min hund? Han har en særlig kropsbygning, og frakkens længde alene er ikke nok til at vide, om frakken passer. Tak.
1 beskeder
micheline
Hej, jeg er i tvivl mellem de 2 modeller størrelse s. Det er til en Shi Tzu 37 cm lang og 45 cm i brystmåling. Hvilken skal jeg tage mellem S 35cm eller S 40cm? Mange tak.
1 beskeder
valerine
Hej,En af mine shih tzu'er har samme størrelse som din (længde 37 og mave 45), og størrelse S passer godt til ham.Med venlig hilsen
1 beskeder
david
Hej, mine hunde har en sele, er der en åbning ovenfor til at fastgøre selen? takk
2 beskeder
françoise
Nej. Men sæt selen ovenpå.
1 beskeder
martine
Hej, jeg kan ikke afgive en anmeldelse for Orléans-kåben. Tak. Med venlig hilsen
1 beskeder
stephanie
Hej. Passer denne jakke til en staffie på 3 måneder, der vejer 6 kilo?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at vælge den rette størrelse er det nødvendigt at tage målene på din hund: ryglængde og brystomfang. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
5 beskeder
magalie
Hej alle sammen, er det muligt at lade en gravhund, som bærer sele, have denne frakke på, mens den er ude at gå? Tak for jeres svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ikke planlagt en åbning til selefastgørelsen. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
sarah
Hej, jeg har en chihuahua med en rygsøjle længde på 28 cm, en halsomkreds på 30 cm og en brystomkreds på 36-37 cm, hvilken størrelse skal jeg vælge? Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Referencen 38026 er tættest på dimensionerne af din hund, men kan stadig risikere at være en smule stor. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
andree
Hej, jeg vil gerne vide, om den største størrelse passer til en bernersennenhund af ganske stor størrelse. Tak på forhånd for dit svar. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Nej, denne type artikel anbefales til små hunde. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
nicolas
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken model jeg skal vælge. Jeg har en Labrador-mix på 17 kg, halsomkreds: 42 cm, brystkreds: 70 cm, ryg længde: 62 cm. Jeg tænkte på størrelse L! Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale størrelse L:38031 Frakke Orléans, L: Længde 60 cm, omkreds 60–85 cm, sort https://www.zoomalia.com/animalerie/manteau-orleans-p-13507.html Med venlig hilsen Zoomalia teamet