Spørgsmål, produktdiskussioner Lakseolie Premium - 5L - Zoomalia Basic
11 svar

2 beskeder
noemie
Hej, ville det være muligt at lave en opskrift uden antioxidanter? Faktisk er BHA E320 og BHT E321 kontroversielle stoffer og potentielt kræftfremkaldende.
4 beskeder
jennifer
Hej, jeg ville lige til at bestille en ny dunk, og så stødte jeg på din kommentar. Jeg laver en søgning, og her er, hvad jeg finder: Antioxidanten BHA (E320) er kræftfremkaldende og mistænkt for at være en hormonforstyrrende. E321 er næsten det samme.
4 beskeder
jennifer
Jeg er meget vred og meget skuffet, fordi jeg havde tillid til denne side!
4 beskeder
jennifer
Jeg vil ikke købe hos jer længere, det er slut! Desuden er beskederne halvt slettede, hvor skammeligt!
4 beskeder
jennifer
Jeg var nødt til at skrive flere beskeder for at de kan ses, ellers bliver de delvist slettet, det er misbrug, jeg skammer mig dobbelt for jer.
4 beskeder
Hej, idem min farmaceut siger til mig, at dette stof BHAE 320 er kræftfremkaldende og meget farligt for vores dyr. Desuden vil Zoomalia ikke tage produktet tilbage, fordi det er åbnet, og I bør ikke sælge farlige produkter for vores dyrs helbred. Jeg har kontaktet forbrugerstyrelsen, fordi jeg virkelig synes, det er skammeligt at sætte vores dyrs liv i fare og ikke bekymre sig, når man kontakter dem.
4 beskeder
Det du glemmer at sige, kære Zoomalia, er, at HBAE 320 er et tilsætningsstof, der måske er tilladt ligesom mange andre ting, for eksempel pesticider i markerne, som er ødelæggende for insekter, pindsvin og dyrelivet, ligesom 320 i jeres lakseolie, der er farligt for dyr fordi det er kræftfremkaldende. Det er utroligt, at en virksomhed, der sælger produkter til dyr, ikke trækker sig tilbage bare fordi tilsætningsstofferne er tilladt; I tænker mere på jeres pengepunge end på dyrene og jeres kunder. Jeg gentager her: pas på med ikke at købe dette laksprodukt, da det er kræftfremkaldende på grund af dette tilsætningsstof 320. Jeg inviterer jer til at skrive BHAE 320 i jeres søgefelt, og I vil få svaret og se, at jeg taler sandt. Hvis I vil holde jeres dyr sunde og undgå at miste dem på grund af dette produkt, så køb det ikke
4 beskeder
Vores beskeder bliver konstant slettet, fordi Zoomalia frygter for sin etik og er bange for ikke at sælge visse produkter. Laksolie er farlig for kæledyr på grund af additivet BHAE 320, som er stærkt kræftfremkaldende for vores kæledyr.
1 beskeder
marie
Ligeledes ændres sammensætningen også. Jeg spekulerer på, om de har ændret produktet med denne historie som følge heraf