Spørgsmål, produktdiskussioner Automatisk og tilsluttet Pixi Smart kølet foderdispenser til 6 måltider
2 svar
2 beskeder
armelle
HejJeg vil gerne være sikker på, at vi kan planlægge over flere dage, for eksempel 2 måltider om dagen i 3 dage eller 3 måltider om dagen i 2 dage. Tak på forhånd
1 beskeder
guillaume
Hej,
Jeg modererer lidt på Pierres kommentar. Applikationen gør det kun muligt at planlægge måltider i 24 timer. Men som nævnt, er der intet, der forhindrer én i at lade planlægningen fortsætte i 48 eller 72 timer. Det kan være en udfordring afhængigt af ens afgangstidspunkt og hvorvidt man ønsker at variere måltidstyperne.
Personligt håndterer jeg det således:
Case 1: tom (så min kat ikke skal have mad lige efter min afgang)
Case 2: Dag 1 - første måltid / Applikation indstillet til kl 10 for eksempel
Case 3: Dag 1 - andet måltid / Applikation indstillet til kl 20
Case 4: Dag 2 - tredje måltid / Applikationen genoptager planlægningen fra kl 10
Case 5: Dag 2 - fjerde måltid / Applikationen genoptager planlægningen fra kl 20
To dage går det fint, hvis man vælger de rette våde fødevarer (3 dage bliver grænseniveau).
Jeg modererer lidt på Pierres kommentar. Applikationen gør det kun muligt at planlægge måltider i 24 timer. Men som nævnt, er der intet, der forhindrer én i at lade planlægningen fortsætte i 48 eller 72 timer. Det kan være en udfordring afhængigt af ens afgangstidspunkt og hvorvidt man ønsker at variere måltidstyperne.
Personligt håndterer jeg det således:
Case 1: tom (så min kat ikke skal have mad lige efter min afgang)
Case 2: Dag 1 - første måltid / Applikation indstillet til kl 10 for eksempel
Case 3: Dag 1 - andet måltid / Applikation indstillet til kl 20
Case 4: Dag 2 - tredje måltid / Applikationen genoptager planlægningen fra kl 10
Case 5: Dag 2 - fjerde måltid / Applikationen genoptager planlægningen fra kl 20
To dage går det fint, hvis man vælger de rette våde fødevarer (3 dage bliver grænseniveau).
1 beskeder
danielle
Fungerer kun med 2,4 GHz Wi-Fi. Jeg kunne ikke forbinde den. Manualt lykkedes det mig ikke at gemme måltidstiderne. Alt slettes, og man skal programmere det hele igen. Jeg har ikke brugt den endnu.