Spørgsmål, produktdiskussioner Catit filter triple funktion 75% mindre plastik - 2 og 6 styk

12 svar
GRAZIELLA
2 beskeder
graziella
Hej, jeg forstår ikke, hvorfor vandet har tendens til at løbe over, når jeg bruger disse plastikfri filtre (ny version) og hælder den sædvanlige mængde vand. Filteret er helt gennemblødt, og jeg er nødt til at skifte det to gange om måneden, hvilket er mindre økonomisk. Jeg rengør dog hele fontænen (inklusive motoren) hver uge.
Frédérique
1 beskeder
frédérique
Hej, det er det samme for mig. Så jeg fylder dagligt, så vandet ikke løber over.
martine
2 beskeder
martine
Hej, når vandet begynder at samle sig ovenpå, renser jeg filteret under vandet og vrider det, fordi vandet danner en lille "geléagtig" film på filteret og forhindrer den korrekte strømning. Dette forhindrer, at det skal udskiftes med det samme.
Fabien
1 beskeder
fabien
Det samme, disse filtre tilstoppes meget hurtigt sammenlignet med de gamle. Og selv efter rengøring, ender de med slet ikke at lade vandet passere, så de er hverken økonomiske eller økologiske, da de skal skiftes for ofte.
GRAZIELLA
2 beskeder
graziella
Derudover har jeg bemærket, at fibrene fra disken (ny version) ofte samler sig i motorens gitter.
Michael
6 beskeder
michael
Hej, Med hensyn til mærket Cati't har jeg ofte været skuffet, bare så I ved det. Jeg har fået refunderet flere produkter, og kvaliteten er ofte ikke til stede. Det er bedre at vente på, at de gør fremskridt eller skifte
Nicole
2 beskeder
nicole
Jeg læste netop anmeldelserne, og for mit vedkommende tror jeg, det vil være første gang, jeg bruger denne nye version. Jeg har ikke modtaget den endnu, så jeg vil se. Ellers er det sandt, at den ikke er praktisk.
Michael
6 beskeder
michael
Jeg var meget skuffet
christine
2 beskeder
christine
Hej, For mig er disse nye filtre udelukket. Bare ulemper: vand der skummer, springvand der larmer, vand der løber over... Til sidst, længe leve de gamle modeller, som desværre ikke længere sælges
Michael
6 beskeder
michael
Gamle modeller er ikke bedre, for meget plastik, for mange detaljer, der ikke tjener noget formål. Alt skal gentænkes
Stéphanie
1 beskeder
stéphanie
Det er virkelig en udfordring, og min kat, der har haft urinproblemer, skal drikke meget, så jeg skal hele tiden skifte vandet, da det ikke længere er filtreret. Det ser ud til, at disse filtre er mindre fyldte end de gamle, og at de ikke filtrerer, vandet forbliver på den øverste del af fontænen; jeg har reduceret strømningshastigheden så meget som muligt, men det ændrer ikke noget
Marie
1 beskeder
marie
Hej, jeg har også problemer. Jeg stopper ved den anbefalede vandgrænse og fylder den op hver dag, fordi den hurtigt tømmer sig med to katte og en hund.
FLORENCE
2 beskeder
florence
Hej, for mit vedkommende har jeg ikke noget problem, jeg tømmer og renser fontænen og filteret hver 10. dag, og jeg skifter det cirka hver 6. uge. Jeg sætter pris på at begrænse brugen af plastik.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre