Spørgsmål, produktdiskussioner Sac Holly

18 svar
Henri
1 beskeder
henri
Hello, Kan denne taske foldes vandret for at opbevares, så den tager så lidt plads som muligt
Linda
8 beskeder
linda
Hallo, er denne taske egnet til en cavalier king Charles?
tiffany
3 beskeder
tiffany
Hej, er det på lager? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Som angivet på produktarket er denne vare i øjeblikket på lager. Med venlig hilsen Christelle fra Zoomalia
Marie-Therese
5 beskeder
marie-therese
Hej, Er denne taske velegnet til en flyrejse? Tak Marie-Therese
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, generelt accepterer flyselskaber kabinetasker, der vejer mindre end 12 kg og har dimensioner, der ikke overstiger 55 cm x 35 cm x 25 cm. Denne taske vil sandsynligvis være for høj. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
Marie-Therese
5 beskeder
marie-therese
Jeg vil gerne vide, hvad vægten af Holly-tasken til en hund er. Kan den tages med på flyet, i betragtning af at min hund vejer 5 kilo, og den samlede vægt med hunden ikke må overstige 6 kilo? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello,

The vacuum bag weighs 1.2kg, so it will exceed.

Best regards,
The Zoomalia team
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den tomme taske vejer 1,2 kg, så det vil overstige. Venlig hilsen, Zoomalias team
Muriel
1 beskeder
muriel
Hej, er denne taske egnet til transport af en shih-tzu? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Dette taske skulle være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
audrey
1 beskeder
audrey
Hej, jeg overvejer at købe denne taske til min shih tzu på 6 kg, har du købt den? Er du tilfreds? Tak på forhånd
isabelle
3 beskeder
isabelle
God aften, er det egnet til en miniature australsk hyrdehvalp tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne race, der normalt er mellem 35 og 45 cm høj, kunne passe godt til denne taske. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
isabelle
3 beskeder
isabelle
god aftenKan dette produkt være egnet til en hvalp: Miniature Australian Shepherd?
isabelle
3 beskeder
isabelle
Hej, er tasken også egnet til transport i bil?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, tasken er godt egnet til rejser i bil. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, tasken er velegnet til rejser i bil. Venlig hilsen, Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre