Spørgsmål, produktdiskussioner SCALIBOR antiparasitisk halsbånd til hund - Mod sandfluer, flåter og myg

11 svar
Fanny
2 beskeder
fanny
Hej, hvis mine hunde ofte bader, er det stadig lige effektivt mod sandfluer? Tak.
Sandy Sandrine
4 beskeder
sandy sandrine
Hej, jeg tror, det vil være meget mindre effektivt, hvis dit kæledyr bader ofte... Måske skifte det tidligere, det vil sige mindre end 6 måneder, det er i hvert fald, hvad jeg ville gøre. God aften
Laurence
1 beskeder
laurence
Fjern dem under svømning
MAGALI
1 beskeder
magali
Hej, min hund har kun Scalibor-halsbåndet mod flåter og myg. Bør jeg skaffe noget andet til lopperne?
Sandy Sandrine
4 beskeder
sandy sandrine
Hej, ja, som supplement giver jeg min hund Adventix i pipette, som beskytter hende mod lopper. God aften
Audrey
1 beskeder
audrey
Hej, jeg vil gerne vide, hvornår I vil modtage halskæderne med lange holdbarhedsdatoer?
Jean-Paul
2 beskeder
jean-paul
Jeg leder efter et effektivt halsbånd til at beskytte mine hunde mod leishmaniasis. Blandt de produkter, du sælger, er det kun Scalibor, der beskytter mod leishmaniasis? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Når halsbåndet eller pipetterne er effektive mod myg, vil du være beskyttet mod leishmaniasis. Du kan også finde en god effektivitet i Advantix-serien, som produkt for eksempel: https://www.zoomalia.com/animalerie/pipette-antiparasites-advantix-chien-10-25kg-p-11816.html Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre