Spørgsmål, produktdiskussioner SCALIBOR antiparasitisk halsbånd til hund - Mod sandfluer, flåter og myg
91% kunder
anbefaler dette produkt
11 svar
2 beskeder
fanny
Hej, hvis mine hunde ofte bader, er det stadig lige effektivt mod sandfluer? Tak.
4 beskeder
sandy sandrine
Hej, jeg tror, det vil være meget mindre effektivt, hvis dit kæledyr bader ofte... Måske skifte det tidligere, det vil sige mindre end 6 måneder, det er i hvert fald, hvad jeg ville gøre. God aften
1 beskeder
laurence
Fjern dem under svømning
1 beskeder
magali
Hej, min hund har kun Scalibor-halsbåndet mod flåter og myg. Bør jeg skaffe noget andet til lopperne?
4 beskeder
sandy sandrine
Hej, ja, som supplement giver jeg min hund Adventix i pipette, som beskytter hende mod lopper. God aften

1 beskeder
audrey
Hej, jeg vil gerne vide, hvornår I vil modtage halskæderne med lange holdbarhedsdatoer?
2 beskeder
jean-paul
Jeg leder efter et effektivt halsbånd til at beskytte mine hunde mod leishmaniasis. Blandt de produkter, du sælger, er det kun Scalibor, der beskytter mod leishmaniasis? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Når halsbåndet eller pipetterne er effektive mod myg, vil du være beskyttet mod leishmaniasis. Du kan også finde en god effektivitet i Advantix-serien, som produkt for eksempel: https://www.zoomalia.com/animalerie/pipette-antiparasites-advantix-chien-10-25kg-p-11816.html Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet