Spørgsmål, produktdiskussioner PET PHOS Croissance Complément minéral vitaminé
16 svar
1 beskeder
séverine
Hej Jeg har en berner sennenhundehvalp på 3 måneder, 13 kg, fodret med en kost, der er egnet til både hvalpe og voksne. Hvilken Pet Phos skal jeg vælge, og hvad er doseringen? Tak
1 beskeder
richard
Hvilken boks skal jeg vælge til en 4 måneder gammel bokser, der spiser tørfoder. Tak for dit svar
1 beskeder
geneviève
Hej. Jeg har givet Petphos Croissance CA/P=2 til min unge Greyhound (42 kg som voksen) 2 tabletter morgen og aften pr. 10 kg vægt indtil 12 måneder. Jeg gør det ikke systematisk, men denne havde problemer med benstillingen (meget hurtig vækst). Han er nu 2 år gammel og har perfekt benstilling.
1 beskeder
delphine
Hej, mine 2 husky-hvalpe tager Pet Phos Ca/P=3. Kan du fortælle mig, om I snart har det på lager? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kun Pet-phos Ca/P = 2 er tilgængelig. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
1 beskeder
caroleanne
Hej, vil det passe til min 3-måneder gamle hvalp på 10 kg at blive fodret med RC? Hvis ja, hvor meget tak?
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Du finder nedenfor doseringen:
- Hunde af små og mellemstore racer (25 kg): 2 tabletter morgen og aften pr. 10 kg
Venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Du finder nedenfor doseringen:
- Hunde af små og mellemstore racer (25 kg): 2 tabletter morgen og aften pr. 10 kg
Venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
1 beskeder
laurence
HVILKEN DOSIS KAN JEG GIVE MIT 4 1/2 MÅNEDER GAMLE CHIHUAHUA??
2 beskeder
laura
PET-PHOS VÆKST CA/P= 2 - boks 100 tabletter er det specielt til store hunde?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Produktet PET-PHOS CROISSANCE CA/P= 2 er ikke specielt til store hunde, men du kan sagtens bruge det til store hunde. Venlig hilsen Zoomalia-teamet
1 beskeder
severine
Hej, jeg har bestilt til min labrador på 13 måneder, men jeg kan lige se, at det står, at det ikke passer til en hund på industriel voksenkost. Hvor mange tabletter til en vægt på 28 kg? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hello, You should give 6 tablets in the morning and evening for a dog of this weight. Best regards, The Zoomalia team
1 beskeder
alain
bonjour,lequel des deux pots pet phos me faut il pour un bébé rottweiler pure race de 2 mois de 5 klg,ainsi que la quantité qu'il faut lui donner?merci cordialement
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For en Rottweiler-hvalp på 5 kg er den anbefalede dosis: 1,5 væksttabletter morgen og aften. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet