Spørgsmål, produktdiskussioner Locox TVM led
5 svar
2 beskeder
julien
Bonjour, je voulais savoir s'il y a des contre-indications pour l'utilisation de Locox chez les chiens ayant eu des problèmes rénaux, notamment une insuffisance rénale passagère ? Je sais qu'il a des vertus anti-inflammatoires, mais je veux m'assurer de la sécurité pour mon chien. Merci.
12 beskeder
dominique
Jeg har spurgt min dyrlæge, om der var nogen kontraindikationer, men NEJ, da det, der er i dette produkt, findes i vores krop såvel som i hundenes, men det reduceres med alderen, og derfor for at beskytte vores knogler og brusk tager vi chondroitin og glucosamin, og for vores dyr findes det i LOCOX. Det er et rigtig godt produkt
1 beskeder
patrick carine
Hej, jeg blev anbefalet Locox til min 18 måneder gamle tæve, der har haltheder forårsaget af vækstproblemer (hun halter i 24 timer, og så er der intet). Ville dette produkt være passende for hende?
1 beskeder
catherine
Hej, jeg har brugt Locoxx i 2 år til min belgiske hyrdehund, som er 10 år, da hun har svage led (problem med bagbenets ledbånd): efter et besøg hos dyrlægen for antiinflammatoriske midler, rådgav de mig til at give hende Locoxx kontinuerligt. Det fungerer, fordi min hund har færre smerter og halter mindre. Set i bakspejlet burde jeg måske have givet hende det fra en yngre alder, da hun er meget livlig og ofte starter hurtigt koldt. På grund af hendes alder og smerter giver jeg hende en tablet om aftenen i et stykke ost: hun elsker det.
1 beskeder
karin
Hej, jeg er meget interesseret i produktet LOCOX til min kat, som har noget ondt, den er allerede 16 år gammel. Men jeg vil gerne vide, hvordan man giver dette kosttilskud? Skal det knuses og blandes i dens mad, eller skal det sluges direkte? Er LOCOX stærk i smagen? For det er meget svært at give medicin til min kat desværre! ;) Tak på forhånd for dine råd!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er meget velsmagende og skal indtages. Du kan bruge en pille-sprøjte for at gøre det lettere. https://www.zoomalia.com/animalerie/seringue-a-medicaments-p-28475.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet