Spørgsmål, produktdiskussioner Ergo Feeder - Skåle til hunde med gigt

96% kunder

anbefaler dette produkt

13 svar
Emmanuelle
1 beskeder
emmanuelle
Hej Er en genopfyldning i gang for model xl? Hvad er dens højde? Tak på forhånd.
aurelie
13 beskeder
aurelie
Hej, hvilken model skal man vælge til en bokser?Tak for dit svar.
JULIE
1 beskeder
julie
Hejsa, min Gibs (belgisk malinois, der er større og højere end standarden) har virkelig taget godt imod denne enhed. Jeg tog den i størrelse L, jeg tror, det passer til en bokser :) Jeg er 1,77 m, og Gibs når mig til midt på låret ved manken... med hensyn til størrelsen på skålene er der ingen problemer, da han får 2 rationer, en om morgenen og en om aftenen, for han er en grådig type XD
Sonia
1 beskeder
sonia
Hej, til en boxer synes jeg, at størrelsen XL er bedst. For 3 år siden valgte jeg det til min husky. Super god pasform til ham. På nuværende tidspunkt har jeg en L til min hund, som er en krydsning mellem en australsk hyrde - jack russel. Til sammenligning er jeg 1,65 m høj, min husky nåede mig over knæet, og min Fuji når mig under knæet. Det kan nogle gange hjælpe til sammenligning.
Sabrina
1 beskeder
sabrina
Hej, du skal tage den store model (28 cm). Jeg har 3 hunde i forskellige størrelser, og selvom stativet er stort, er skålene til hunde i mellemstørrelse. Venlig hilsen
MARIE CHRISTINE
1 beskeder
marie christine
Hej, XL-modellen, 28 cm høj, er bedre; skålen er bredere = bedre greb om maden, og 1500 ml vand er perfekt til dagen. Hav en god dag!
Mathilde
1 beskeder
mathilde
Den højeste er 28 cm, det var den jeg tog til min boxer i november, som vi mistede i december
Manon
1 beskeder
manon
Godaften, jeg har den mindste til min terrierblanding, for en stor hund ville jeg snarere sige at tage den største af skålene.
Emmanuelle
1 beskeder
emmanuelle
Hej, jeg har en samojed, og jeg tog den store model. Det er perfekt for ham.
Patrick
1 beskeder
patrick
For en bokser model XL Det er den model jeg har til min Weimaraner.
aurelie
13 beskeder
aurelie
Hvilken model skal jeg vælge til en boxer?Tak for dit svar
Danielle
1 beskeder
danielle
Hej, jeg vil gerne bestille denne skål til hunde, der lider af gigt, kan du venligst fortælle mig, hvornår I får dem på lager? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne skål er ved at blive genopfyldt. Den vil være tilgængelig om cirka ti dage. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre