Spørgsmål, produktdiskussioner TIC-OFF - Beskyttelse mod flåter og lopper at tilføje til maden

29 svar
isabelle
2 beskeder
isabelle
Hej, kunne De forklare, hvorfor 3x140 g (altså 420 g) tic off er dyrere end en dåse på 500 g (altså 80 g mere for 34,99)? Selv med SUPER-tilbuddet på -3 € for sættet med 3 (56,97 - 3 = 53,97 €) er det 21,98 € for 80 g mindre. Jeg præciserer, at jeg har betalt 56,97 €. (Da jeg troede, jeg havde bestilt en dåse på 500 g, men jeg formoder, at jeg har lavet en fejl). Under alle omstændigheder har jeg en lille fornemmelse af at være blevet snydt... Sidste gang jeg bestiller hos jer!
Pauline
2 beskeder
pauline
De små krukker er altid dyrere pr. gram end i store mængder ... det er det samme overalt, for eksempel er majs i Pangasinan dyrere pr. gram i små krukker end i store .... Grammen er angivet på hver bestilling. Personligt har jeg bestilt i mange år og har aldrig haft problemer.
sylvie
3 beskeder
sylvie
Det er ofte sådan, de små beholdere er dyrere pr. kilo end en stor beholder, men ikke kun for tic off
sylvie
3 beskeder
sylvie
det er ofte sådan det handler ikke kun om tic off eller webstedet zoomalia
Jeanine
1 beskeder
jeanine
Er det kompatibelt med, at min hund er epileptisk?
Patricia
1 beskeder
patricia
God aften. Personligt kan jeg ikke svare dig, vi bruger det kun på vores foderstationer, da vi er en forening, og vi kan ikke bruge noget andet. Det bedste er at spørge din dyrlæge.
Baboo
1 beskeder
baboo
Hej, jeg ville gerne give dette afskrækningsmiddel til min hund og min kat. Jeg tilføjer allerede grøn muslingepulver til min hund, er det muligt at kombinere de to? Vil den ene ikke annullere effekten af den anden? Tak på forhånd for dit svar :)
Andrea
1 beskeder
andrea
Hej, jeg vil gerne vide, om det stadig er den nye formel? Faktisk var den gamle formel lugtfri, mens denne kan opdages af min kat. Tak.
Frédéric
1 beskeder
frédéric
Hej, for mit vedkommende fik jeg den nye formel (grønt pulver).
Stéphanie
1 beskeder
stéphanie
Personligt vil mine katte absolut ikke have den nye formel. De kan lugte den med det samme og foretrækker ikke at spise eller drikke... Det begynder at blive meget irriterende. For hunden begrænser det infestation, men så længe jeg ikke kan behandle katten, hjælper det ikke. Hvis I har nogle tips, tager jeg imod med kyshånd.
2337518@RGPD.fr
1 beskeder
Jeg har 2 hunde, der er 2 år gamle, en labrador og en beagle, som jeg giver tic off hver dag, siden jeg har fået dem. De er i perfekt sundhed og har en smuk pels. De har aldrig fået nogen parasitter, selvom de er udenfor to til tre timer om dagen. De har aldrig haft nogen antiparasitære halsbånd eller pipetter, fordi det er meget skadeligt for hunde. Min tidligere hund døde af det.
Mallaury
1 beskeder
mallaury
Hej, indeholder tic off kun naturlige produkter? Hvis vi kun bruger tic off på en hund, der tiltrækker en del flåter, fungerer det så godt? Mvh, Mallaury
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er 100 % naturligt, det er sammensat af grøn ler, dextrose, hydrogen, natriumcarbonat, calciumcarbonat. Det er effektivt på alle hunde, men i tilfælde af områder med stor infestation kan det være nyttigt at kombinere Tic Off med en pipettebeskyttelse, halsbånd eller endda en medalje.

Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
CECILE
1 beskeder
cecile
Hej, kan vi bruge dette produkt på killinger, og fra hvilken vægt? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ingen kontraindikationer for killinger. De skal være mindst to måneder gamle. Dosen kan reduceres i forhold til deres vægt. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Quitterie
2 beskeder
quitterie
Hello, I would like to know if it should be given to the animal just for one day or over several days? How many tablets are inside? Thank you
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Tic Off is available in powder form to be added to food. This supplement should be given continuously. You can take a break during the winter and give Tic Off to your dog again before spring starts. Best regards, The Zoomalia team
Malvina
1 beskeder
malvina
Hej, min hund har allerede lopper, vil dette dræbe dem, der allerede er til stede?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Denne type produkt er snarere effektivt som en forebyggende foranstaltning. Vi anbefaler, at du bruger en antiparasitær shampoo til dit kæledyr og behandler miljøet. Du kan derefter bruge TIC-OFF for at forhindre en geninfestation af lopper. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
sylvie
1 beskeder
sylvie
Hvordan dosere, når jeg har 7 katte, der spiser sammen

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre