Spørgsmål, produktdiskussioner JBL Propond All Seasons Sticks

3 svar
TAMARA
1 beskeder
tamara
Hej, Det har været flere måneder uden lager af den store pakke. Stopper denne reference? Venlig hilsen,
Jacqueline
5 beskeder
jacqueline
Det er et spørgsmål, jeg også stiller mig selv, for alt efter hvor mange fisk der skal fodres, bliver de små pakker hurtigt tomme!!!Med venlig hilsen.
Jacqueline
5 beskeder
jacqueline
Det er også spørgsmålet, jeg stiller mig selv, for afhængigt af antallet af fisk, der skal fodres, bliver de små pakker tømt med en rasende hastighed!!! Med venlig hilsen.
Pauline
9 beskeder
pauline
Hej, Denne reference er genindført i kataloget, og vi vil modtage den i løbet af de næste dage. Jeg opfordrer dig til at tilmelde dig "M'alerter dès son retour en stock" for at blive informeret om dens tilbagevenden :) God dag, Zoomalias team

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre