Spørgsmål, produktdiskussioner Kit til katte toiletter Litter Kwitter
7 svar
1 beskeder
johnny
Hej, jeg vil gerne vide, hvad jeg skal gøre, fordi min kat tisser rigtig godt, men når det kommer til afføring, gør han det altid ved siden af. Jeg ved ikke længere, hvad jeg skal gøre. Tak på forhånd
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Desværre er der ingen mirakel løsning, det er muligt, at din kat ikke sætter pris på det og i så fald forbliver brugen af en kattebakke et alternativ at implementere. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
valérie
Hej, jeg har noteret mig, at det er nødvendigt fortsat at smide strøelsen i skraldespandene, dog kan jeg sagtens forestille mig, at lidt strøelse alligevel ender i toilettet... om ikke andet så ved et uheld. Har du en mærke af strøelse, der er mere kompatibel end en anden, til indlæringstiden?
1 beskeder
ludovic
Hej, Hvilket strøelse skal man bruge med dette produkt? Jeg formoder, at nogle kan tilstoppe toilettet? Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Vi fraråder at smide dit kattegrus i toilettet, men anbefaler i stedet at smide det i en "skraldespand", mens du venter på, at din kat lærer at bruge produktet, og du ikke længere har brug for kattegrus.
Venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
Vi fraråder at smide dit kattegrus i toilettet, men anbefaler i stedet at smide det i en "skraldespand", mens du venter på, at din kat lærer at bruge produktet, og du ikke længere har brug for kattegrus.
Venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
23 beskeder
ninon
Er der nogen risiko for, at mine katte på 10 år falder i toilettet?