Spørgsmål, produktdiskussioner Eksternfilter FX6 Fluval op til 1500 L

100% kunder

anbefaler dette produkt

13 svar
Maxime
1 beskeder
maxime
Hej ved du, om det er muligt at tilslutte den eksterne varmelegeme JBL Protemp e500 med denne pumpe, velvidende at det er rillede slanger? Tak
Michel
472 beskeder
michel
Hej, personligt ville jeg undgå eksterne radiatorer, de er beregnet til glatte rør. Michel
Anthony
1 beskeder
anthony
Hej, med hvad sælges filteret (kun filtreringen)? Vil der også være kabler og akvarieaspiration, tak.
Robin
1 beskeder
robin
Det sælges med aspirations- og afledningsrør, en 4m slange, som du selv skal skære til, og filtrationsmasser. Der er også en lille slange til at tømme filteret fra bunden (personligt aldrig brugt).
christophe
1 beskeder
christophe
Hej, nej det er ikke den samme rørdiameter, det vil ikke fungere
Philippe
4 beskeder
philippe
Hej, Denne artikel er ikke længere tilgængelig, men i hvor lang tid?? da jeg gerne vil bestille den. tak
LIONEL
1 beskeder
lionel
Hej, jeg ønsker at købe dette filter til mit 300L akvarium, men jeg vil gerne bekræfte målene. Højden annonceret som 54cm, er det inklusive beslagene til de 2 slanger? (Jeg har 60cm i mit skab). Hvad er den maksimale diameter i toppen af filteret? Hvad er den maksimale længde med pumpen i bunden af filteret? For slangen, er den udvendige diameter virkelig 24 mm? På forhånd tak for din tilbagemelding. Med venlig hilsen
Damien
1 beskeder
damien
Jeg har et akvarium, der er 1,85 m langt, og jeg vil gerne have to aspirationer, en på hver side af akvariet. Kan jeg sætte et T-stykke på røret og dermed fordoble aspirationen??
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Vi anbefaler at sætte to filtre i dette tilfælde. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
roland
2 beskeder
roland
Hej.Er filteret solgt med filtermedierne? Tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Filteret kommer faktisk med filtrerende masser. Med venlig hilsen, Zoomalias hold

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre