Spørgsmål, produktdiskussioner Hygiejnebukser

10 svar
delphine
1 beskeder
delphine
Hej, min hund har en hale, der er lige så busket som en krave. Tror du, jeg kan børste hendes hale uden, at hårene sidder fast? Det er allerede sket, og jeg kan ikke finde gode bukser på grund af det. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, det er svært at besvare dit spørgsmål præcist. For et sådant produkt ville det være nødvendigt at prøve det direkte på din hund. Hullet beregnet til halen vil stort set være det samme fra model til model, og det er sandt, at det kun tager hensyn til selve basisen af halen. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet.
emilie
2 beskeder
emilie
Ville det passe med en størrelse M til en medarbejder? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler, at du måler din hunds livvidde. For størrelse M bør den være mellem 46 og 52 cm. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Myriam
1 beskeder
myriam
Hej. Er disse trusser også til en hanhund? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan helt bruge dette hygiejniske undertøj til en han. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre