Spørgsmål, produktdiskussioner JBL Biotopol ferskvandskonditionering
12 svar
2 beskeder
dominique
Hej, jeg begik en fejl med mit valg af produkt. Jeg ønskede Biotopond til min dam, men jeg bestilte Biotopol. Mit spørgsmål: Kan dette Biotopol-produkt anvendes i en dam? Tak for at du svarer.
1 beskeder
jerome
Hej, ja du kan bruge det til at konditionere vandet. Sørg for doseringen, velvidende at for meget ikke har nogen virkninger
2 beskeder
dominique
HEJ TAK JEROME V FOR DETTE SVAR DOMINIQUE
1 beskeder
julien
Hello, is this product effective in removing / inactivating copper residues after fungicide treatment? I plan to put shrimp in my tank after this treatment and I'm afraid that water changes won't be enough. Thank you
155 beskeder
jérémy
Hej
Efter en behandling skal du tilføje kulfiltreret (hver mærke har sit eget kul under form af skum eller andet) i nogle dage efter behandlingens afslutning for at fjerne skadelige stoffer. Fjern derefter kuldet og kassér det. Det anvendes kun én gang, og det må ikke blive liggende for længe i akvariet. Personligt bruger jeg aldrig vandconditioner.
Med venlig hilsen
Jérémy
Efter en behandling skal du tilføje kulfiltreret (hver mærke har sit eget kul under form af skum eller andet) i nogle dage efter behandlingens afslutning for at fjerne skadelige stoffer. Fjern derefter kuldet og kassér det. Det anvendes kun én gang, og det må ikke blive liggende for længe i akvariet. Personligt bruger jeg aldrig vandconditioner.
Med venlig hilsen
Jérémy
1 beskeder
jean-françois
Vandbalsam bruges kun ved vandskift i akvariet. Det hjælper med at neutralisere effekten af klor og andre kemikalier, der findes i ledningsvand. Ved brug af osmosevand er dette produkt unødvendigt.
1 beskeder
yann
Hej,I følge JBL-arket er kobber en del af de bundne stoffer.Med venlig hilsen,
1 beskeder
mathieu
Hej, kan denne balsam bruges til mit guldfiskekar eller kræver det en speciel en til koldt vand? Tak. Mathieu
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne conditioner er velegnet til din guldfiskebeholder. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
ravindra
Hej, jeg vil gerne vide, hvornår I vil have Biotopol - ferskvandsbetingelse 5 liter, tak? Med venlig hilsen.
3 beskeder
isabelle
Til den første installation af et 240-liters akvarium, skal dette produkt tilsættes vandet? Og bakterieproduktet?