Spørgsmål, produktdiskussioner Kit MIRZA - kit komplet klar til brug - hegn til hunde
5 svar
1 beskeder
laurène
Hej! Jeg har læst, at der kun er 5 m højspændingskabel. Jeg ønskede at sikre mig, at strømmen passerede gennem hele kablet og ikke kun over 5 m. Vi skal indhegne hele en have og har hunde, der ikke tager hensyn til vores hegn. Desværre fungerer kun et stød ...
11381 beskeder
zoomalia
Hej, hegnet er elektrificeret over hele båndet, det vil sige de 150m. Højspændingsledningen forsyner dette bånd, den er beskyttet og ikke elektrificeret. Med venlig hilsen Zoomalia-holdet
1 beskeder
perrine
Hej, mit område er afgrænset af en hæk. Jeg har to store hunde, der ikke løber væk, men for mere sikkerhed vil jeg gerne opsætte en elektrisk hegn. Men jeg har også høns, og jeg spekulerer på, om det ikke er farligt for dem. Og så et andet spørgsmål; kan man indsætte det elektriske hegn midt i hækken? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ikke noget problem med at holde høns med denne elektrificator, da den er af lav til medium styrke. Vi fraråder dog at placere ledningerne midt i hækken, da ledningerne ikke vil være særlig synlige og kan risikere at røre ved grenene og dermed reducere effektiviteten af elektrificatoren. Det ville være bedst at plante pælene et par centimeter fra hækken. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
aude
Godaften, den maksimale impuls er 2 joule. Er det farligt for børn (1 år og 2 år)? Vi har en sibirisk husky, der er en løbske, vi har prøvet "canifugue"-systemet uden succes, så vi overgår til elektrisk hegn. I hvilken højde skal vi placere den øverste tråd for at forhindre, at vores husky springer over den? Er tre tråde nok? Tak for dit svar. Venlig hilsen.
1 beskeder
said
kan du justere intensiteten, da min hund er stædig, men vejer kun 18 kg