Spørgsmål, produktdiskussioner JBL Clearmec plus Fjernelse af nitrit, nitrat og fosfat
10 svar
1 beskeder
pascale
HEJ DET SKAL KOMMES I PUMPEN, PÅ HVILKET NIVEAU, HELT NEDERST I MIDTEN ELLER HELT ØVERST TAK.
472 beskeder
michel
Se tidligere svar. Michel
41 beskeder
josé
Hej, jeg kan se på et af produktpræsentationsbillederne, at posen er åben. Er det kun for at vise indholdet, eller skal den åbnes for at bruge den? Tak.
472 beskeder
michel
Det er nødvendigt at placere produktet i en kurv af filteret. Før du bruger det, er det vigtigt at finde årsagen til problemet, som kan være for stor distribution af mad, overbefolkning, for få planter eller i værste fald et ikke kraftigt nok filter. Michel
41 beskeder
josé
Hej og tak. Faktisk er parametrene gode, men det er et planlagt køb som en forebyggende foranstaltning inden ferien. Så akvariet vil næsten være uden opsyn i 2 uger .
1 beskeder
claude
KAN VI SÆTTE DETTE PRODUKT I EN BIOBOX EASYBOX-BAKKE TAK
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder at åbne Biobox. Du kan lægge din filtermasse i en pose. https://www.zoomalia.com/animalerie/2-filets-pour-filtration-vides-1-a-3l-p-4954.html Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
yann
hej,kan det bruges til cristel profi 901-filtre,tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, du kan bruge den til Crystal Profi 901-filteret. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
romain
Hej, kan jeg bruge den i havvand? Jeg har allerede en fosfatfjerner i mit filter. Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er beregnet til ferskvand. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia