Spørgsmål, produktdiskussioner Skridsikre sokker til hunde, pakke med 4 Doggy Socks

84% kunder

anbefaler dette produkt

23 svar
isabelle
3 beskeder
isabelle
Hej, jeg har en mellemstor puddel på omkring 8 kg. Skal jeg tage en størrelse S eller M? På forhånd mange tak for din tilbagemelding.
Emmanuelle
2 beskeder
emmanuelle
HejHvilken størrelse skal man vælge til en Kooikerhondje?Tak på forhånd.
Marie-claude
2 beskeder
marie-claude
for en miniatures gravhund over 16 år? Jeg ville have bestilt S, men alle siger, at størrelsen er meget lille??
BERNADETTE
1 beskeder
bernadette
Ikke så lille endda! For min 16-årige hund på 40 kg valgte jeg størrelse M-L, og det fungerer godt for bagbenene.
helene
1 beskeder
helene
Hej, jeg har lige modtaget disse sokker, de er meget gode, men størrelse L er meget lille, den passer til små hunde som yorkshire, min griffon kan ikke passe dem! Dog købte jeg også en anden model på siden, som er perfekt i størrelse.
Lisa
4 beskeder
lisa
Hej, hvilken størrelse vil du anbefale til en podenco på 14 år, der vejer 29 kg, men har tynde ben i forhold til en labrador, på trods af dens vægt? Tak.
Patrick
1 beskeder
patrick
Hej, min datters dalmatiner har problemer med at stå op, hun glider, hun er 13 år og har ikke mere styrke i bagkroppen, jeg har målt bredden 5,5 cm og længden 10 cm, det er ikke store poter, men neglene er lange, hvilken størrelse skal jeg tage? Mange tak
Élizabeth
1 beskeder
Élizabeth
Er størrelse L passende til en 15-årig hund, der er en spaniel setter?
Cassandra
1 beskeder
cassandra
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til en shiba inu?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at vælge den rigtige størrelse til din hund, skal du måle størrelsen på dens pote og referere til de angivne mål. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
stephanie
3 beskeder
stephanie
Hej, ville størrelse L passe til en engelsk cocker spaniel, der vejer mellem 11 og 14 kg? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse L vil passe til din engelske cocker spaniel. Venlig hilsen, Zoomalia Teamet
CHRISTINE
1 beskeder
christine
Hej,Jeg vil gerne købe skridsikre sokker til en Jack Russell, der har problemer med bagbenene og glider med bagpoterne. Hvilken størrelse skal jeg vælge? Tak.Christine.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler størrelsen S. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
mélanie
4 beskeder
mélanie
HEJ, SÅDAN MÅLER DU DINE HUNDES LAPPA
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Målingen tages fra bunden af leddet til spidsen af kløerne. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Amandine
2 beskeder
amandine
kan størrelsen L passe til en rottweiler?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, denne artikel vil være for lille til en rottweiler Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Patrick
1 beskeder
patrick
Hvad skal vi angive som mængde for at få 4 sokker.På forhånd tak.Med venlig hilsenP. BENOIT

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre