Spørgsmål, produktdiskussioner Transporttaske Divina med ID-kort
10 svar
1 beskeder
joël
hej, er transporttasken Divina ref 50784 godkendt til transport i flykabinen? hvad er taskens dimensioner? venlig hilsen
2 beskeder
christelle
Bonjour Accepteret af Air Corsica, rejse i sidste september.
2 beskeder
francoise
Hej,
Er transporttasken Divina ref 50784 virkelig passende til en hund op til 15 kg, og er dens dimensioner virkelig 50x27x30, da der står 50x30x20 nederst på artikelsiden? Kan man folde tasken ved ankomst samt bunden som er stiv? Min hund vejer 12 kg
Tak, venlig hilsen
Er transporttasken Divina ref 50784 virkelig passende til en hund op til 15 kg, og er dens dimensioner virkelig 50x27x30, da der står 50x30x20 nederst på artikelsiden? Kan man folde tasken ved ankomst samt bunden som er stiv? Min hund vejer 12 kg
Tak, venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne taske vil passe til din hund på 12 kg. Den folder sig selv sammen til størrelsen på det faste bundstykke, når den er sammenfoldet. Denne taske fås i øjeblikket i to størrelser: 50x28x h30cm og 40x26x h20cm. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
nathalie
Hej, Jeg ønsker at købe denne taske til mine to chihuahuaer, som i øjeblikket vejer 3 kg tilsammen. Er det tilstrækkeligt? Skal jeg tage en større størrelse? Tak, og hav en god dag
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne taske ser ud til at passe. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
heloise
Hej,Er der en krog til at fastgøre hunden inde i tasken?Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den er udstyret med en lille strop, der fastgøres til din ledsagers halsbånd eller sele og forhindrer den i at flygte. Med venlig hilsen, Virginie fra Zoomalia