Spørgsmål, produktdiskussioner Bac à litière Savic Iriz
16 svar

3 beskeder
isabelle
Hej,Jeg vil gerne udtrykke en meget positiv mening om dette produkt Isiz40: i modsætning til hvad der er blevet nævnt, er det helt egnet til kaniner op til ca. 2 kg. Min kanin vejer 1,3 kg, og det er perfekt. Den hvide kant kan fjernes for perfekt rengøring af dette kattebakke. For en større kanin bør man efter min mening vælge model Isiz50.Med venlig hilsen,
1 beskeder
stéphane
perfekt til min kanin på 1,3 kg
73 beskeder
fany
Hej, jeg har denne kattebakke, men min kat elsker at grave for meget og ender med at sprede det rundt om. Kan man føje noget lukket over den eller højere kanter? På forhånd tak.
1 beskeder
ariel
Nej. Løsningen er at lægge et tyndere lag strøelse.
1 beskeder
akim
Hej. Jeg endte med at bruge genbrugte planker til at lave en platform, der fungerer som cover, spildbeskyttelse og udsigtspunkt (missen sætter kun sine poter der, for at kradse -_-´´). Slibning og maling, og voila! Faktisk er den medfølgende kant meget smal og meget fleksibel.
1 beskeder
charlotte
Jeg har kun én løsning mod pædeling uden for kassen: jeg brugte den til min kanin, som kun pælder i hjørnet (af rester fra dens hjørnegrus fra de tidligere ejere, forestiller jeg mig), så jeg lagde et stykke hampetæppe (solgt her) for at absorbere som en "barriere" for dens bagdel ;) Nu har den vænnet sig til det og tisser ikke længere uden for, så jeg har fjernet det!

18 beskeder
ludovic
Hello, Er der en skovl inkluderet? Er denne bakke egnet til små kaniner?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bakke har ikke en skovl, den er ikke designet til kaniner og er mere egnet til katte. Vi anbefaler følgende modeller: https://www.zoomalia.com/animalerie/toilette-pour-cage-avec-entree-p-21855.html https://www.zoomalia.com/animalerie/toilette-d-angle-pour-rongeurs-plusieurs-tailles-p-21854.html Med venlig hilsen Teamet Zoomalia

1 beskeder
oceane
Hvornår får I nye Isis 40 bakker + Limon Grøn kant??
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, denne beholder er i ordre hos vores leverandør. Vi forventer at modtage den i slutningen af august. Tøv ikke med at kigge på en anden beholder på vores websted, hvis leveringstiden synes for lang. Venlig hilsen. Zoomalia Team. Venlig hilsen, Zoomalia Team
18 beskeder
justine
Hej, vil denne kattebakke være egnet til en dværgvædderkanin? På forhånd tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, du kan bruge denne kattebakke til din vædderkanin. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
8 beskeder
christine
Jeg ser, at mange mennesker bruger denne type toiletfyld til kaniner. Det er godt at vide, at der findes hjørnetoiletfyld til kaniner, hvilket er virkelig genialt! Det er mindre og lettere, da kaniner som regel kun besørger i et enkelt hjørne.