Spørgsmål, produktdiskussioner ACANA Wild Prairie til kat

100% kunder

anbefaler dette produkt

4 svar
Debethune
1 beskeder
debethune
Hej, min kat har haft problemer med nyresten. Passer dette produkt til hans ernæringsbehov og dette problem (lavt saltindhold)? Tak.
Adeline
1 beskeder
adeline
Hej, Det er godt foder, men din kat har brug for en specifik diæt. En af mine katte har små krystaller, der skal opløses i blæren, så den får Royal Canin Urinary S/O = struvit/oxalat og også dåsemad fra samme mærke og for S/O problemer også. Konsulter din dyrlæge for, hvad der er bedst for din lille ven.
Carole
1 beskeder
carole
Hej, Acana Wild prairie er meget god tørfoder. I modsætning til andre, vil jeg fraråde Royal Canin og Hill's (veterinærserie eller ej), da de indeholder korn, hvilket er meget dårligt for katte (og hunde i øvrigt), fordi de er kødædere. Tag dig tid til at undersøge sammensætningen af ​​tørfoder. Vi giver vores kat foderet ad libitum (Acana blandet 50/50 med et andet mærke) og vådfoder til kat morgen og aften, hvortil jeg tilføjer vand, men altid uden korn.
genevieve
1 beskeder
genevieve
Hej, hvis jeg må spørge, så rådfør dig med din dyrlæge. For mit vedkommende brød mine pantere sig ikke om disse foderpiller. Alle smagsløg er til stede i naturen, selv for dyr ^^.
CORINNE
2 beskeder
corinne
Hej, jeg har givet min lille June ACANA WILD PRAIRIE i 8 år, da hun havde alvorlige problemer med kronisk diarré. Dyrlægefoderet virkede slet ikke... Til min Woody, som har problemer med struvit (sten) og allerede er blevet opereret, giver jeg ROYAL CANIN URINARY S/O i paté og tørfoder, og der har ikke været nogen problemer siden.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre