Spørgsmål, produktdiskussioner Catit Fresh-Clear - 2L - Vandfontæne til kat og lille hund -
17 svar
1 beskeder
sylvie
Min springvand købt for 15 dage siden lækker ved pumpens strømkabel. Jeg har fyldt med lidt under to liter, og flyderen er næsten helt oppe. Hvad sker der? Har I de samme problemer? Hvis jeg putter mindre vand i, er plastikken næsten tør ... Tak på forhånd .
11381 beskeder
zoomalia
Hej, I forbindelse med en kundeserviceanmodning inviterer vi dig til at kontakte vores Kundeservice direkte via din ordreopfølgning. Vores team vil gøre alt for at give dig et hurtigt svar og kontakte produktleverandøren, hvis det er nødvendigt. Du kan også ringe til vores Kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra kl. 10:30 til 12:30 og fra kl. 14:30 til 17:30). Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
cindy
Bonjour, Efter en måneds brug virker fontænen allerede ikke længere. Hvad skal jeg gøre? er det under garanti? Tak for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Tak for at kontakte vores kundeservice via den bestillingskommando, der vedrører dit problem. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
sabrina
Hej, jeg har modtaget fontænen på 2 liter, men jeg ville gerne vide, om det er normalt, at strømforsyningsblokken bliver varm, når den er tilsluttet stikkontakten? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi råder dig til at kontakte vores kundeservice via din ordreopfølgning. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
martine
Hej,Kan motoren nemt udskiftes i tilfælde af svigt? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Motoren kan nemt udskiftes, men fejl eller svigt er ekstremt sjældne! Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
elody
Hej, jeg undrede mig over, om I giver en refill med, når man køber vanddispenseren, eller om det er noget, man skal købe separat?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne springvand sælges med et filter. Hvis du alligevel ønsker at købe et erstatningsfilter til dit springvand, er her linket, der giver dig adgang til produktarket: https://www.zoomalia.com/animalerie/recharge-pour-fontaine-chat-3l-fresh-clear-p-6651.html Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia