Spørgsmål, produktdiskussioner Akut rengøringsmiddel SANITERPEN

100% kunder

anbefaler dette produkt

7 svar
laurent
1 beskeder
laurent
Hej, er dette produktet egnet til at fjerne hundetissepletter fra en strukturpudset mur? Tak for dit svar. Laurent
Benjamin
1 beskeder
benjamin
Hej, Kan dette produkt bruges til at rengøre et kaninbur, især urinpletter? Hvis ikke, hvilket produkt vil du anbefale? På forhånd tak.
Diana
4 beskeder
diana
Hej Benjamin, ja selvfølgelig, dette produkt er designet til vedligeholdelse for alle dyr. Men hvis det kun er for urinpletter, anbefaler jeg hellere eddike, som er ekstremt effektiv. Saniterpen er dog stadig et rigtig godt produkt, jeg bruger begge for mit vedkommende
Olivier
1 beskeder
olivier
Med dette produkt har jeg rengjort mit gulv i årevis (1 til 2 kapsler i en spand), men også min hunds bur og nogle gange burene til kanariefuglene (skyldigt skyllet i disse tilfælde, de er små væsener), det er meget effektivt og efterlader en behagelig duft. Til genstridige pletter lægger jeg lidt på en svamp og lader det virke lidt. Jeg håber, jeg har været nyttig. Jeg anbefaler produktet, tilfredshed garanteret. Marie
Angeline
1 beskeder
angeline
Hello, jeg bruger det til at skylle bunden af ​​min kanins bur, når det virkelig er plettet, og det er et meget effektivt produkt. Sørg for at skylle grundigt efter rengøring.
ISABELLE
1 beskeder
isabelle
Ja, det kan bruges til at rense kaninbure, uden risiko ved at udlufte efter brug, før man sætter det tilbage.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre