Spørgsmål, produktdiskussioner Akut rengøringsmiddel SANITERPEN
7 svar
1 beskeder
laurent
Hej, er dette produktet egnet til at fjerne hundetissepletter fra en strukturpudset mur? Tak for dit svar. Laurent
1 beskeder
benjamin
Hej, Kan dette produkt bruges til at rengøre et kaninbur, især urinpletter? Hvis ikke, hvilket produkt vil du anbefale? På forhånd tak.
4 beskeder
diana
Hej Benjamin, ja selvfølgelig, dette produkt er designet til vedligeholdelse for alle dyr. Men hvis det kun er for urinpletter, anbefaler jeg hellere eddike, som er ekstremt effektiv. Saniterpen er dog stadig et rigtig godt produkt, jeg bruger begge for mit vedkommende
1 beskeder
olivier
Med dette produkt har jeg rengjort mit gulv i årevis (1 til 2 kapsler i en spand), men også min hunds bur og nogle gange burene til kanariefuglene (skyldigt skyllet i disse tilfælde, de er små væsener), det er meget effektivt og efterlader en behagelig duft. Til genstridige pletter lægger jeg lidt på en svamp og lader det virke lidt. Jeg håber, jeg har været nyttig. Jeg anbefaler produktet, tilfredshed garanteret. Marie
1 beskeder
angeline
Hello, jeg bruger det til at skylle bunden af min kanins bur, når det virkelig er plettet, og det er et meget effektivt produkt. Sørg for at skylle grundigt efter rengøring.

1 beskeder
isabelle
Ja, det kan bruges til at rense kaninbure, uden risiko ved at udlufte efter brug, før man sætter det tilbage.