Spørgsmål, produktdiskussioner Desinficerende Lugtfjerner Bure & Bakker Saniterpen
17 svar
1 beskeder
olivier
Jeg tog 2 sprayer til mine bur til ara nobilis papegøjer, er det godt til burene?
1 beskeder
emma
Hej,Ja, dette produkt er perfekt til at rengøre burene.
1 beskeder
elia
Hej, kan sprayen bruges på en stofsofa, tak?
1 beskeder
florence
Hej, det er ikke et produkt til at rense tekstiler, men snarere plastikkasser eller materialer, der ikke holder produktet. Du vil beskadige det.
2 beskeder
jocelyne
Dette sprayprodukt er også velegnet til tekstiler og kan tørres af med en fugtig svamp. Det var dyrlægen, der anbefalede det, da min hvalp havde fået giardia, og dette produkt, der indeholder kvaternære ammoniumforbindelser, giver en komplet rengøring, ligesom det kan bruges i bure til rengøring. Jeg måtte også rengøre mit gulv og endda legetøjet.
3 beskeder
mylène
Hello, I would like to know if I can use it to disinfect my cat trees? Best regards
1 beskeder
elora
Det er ikke tilrådeligt for katteklatrertræer, da det vil blive gennemtrængt af produktet.
2 beskeder
jocelyne
Selvfølgelig er det gjort med vilje, og efter et par minutter skal det tørres af med en fugtig svamp. Dette produkt blev anbefalet af dyrlægen, da min hvalp havde giardiasis, som kun kvaternære ammoniumforbindelser kan dræbe på grund af giardia's resistens.
1 beskeder
alexia
Mine rotter har et lille hus af træ, kan jeg bruge produktet til at rengøre det, da det virkelig lugter af urin på trods af mange rengøringer? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det anbefales ikke at bruge dette produkt på en porøs overflade såsom træ. Venlig hilsen, Zoomalias team

38 beskeder
laurine
Hej, virker det for opgaverne?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette er ikke en pletfjerner: det renser og desinficerer for at sikre en god hygiejne. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

2 beskeder
laetitia
hej passer dette produkt til en ilder
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er egnet til rengøring og desinfektion af alle områder, hvor kæledyr lever, inklusive ildere. Vær opmærksom på at overholde brugsbetingelserne angivet på flasken. Med venlig hilsen, Teamet fra Zoomalia

7 beskeder
césar
Jeg har et meget presserende spørgsmål: Kan dette produkt bruges på parakitteres drikke- og foderautomater?
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Det er også velegnet til desinfektion af skåle, fodertrug og drikketrug. I dette tilfælde er det nødvendigt at skylle med drikkevand. Venlig hilsen, Team Zoomalia