Spørgsmål, produktdiskussioner Sort Baskerville ultra stiv mundkurv

100% kunder

anbefaler dette produkt

41 svar
Marion
1 beskeder
marion
Hej, hvilken størrelse passer til en Australian Shepherd - jeg er i tvivl mellem 3 og 4. Tak.
Nathalie
4 beskeder
nathalie
Hej, jeg ved ikke om det vil hjælpe dig, men jeg har en størrelse 4 til min amerikanske staffe ...
Dominique
1 beskeder
dominique
Hej, jeg har en flat coated retriever på 6 måneder, som er lidt destruktiv i vores fravær. Han er 6 måneder gammel, hans snude er smal, 25 cm i omkreds og 9/10 cm lang. Selvfølgelig vil han fortsætte med at vokse. Hvilken størrelse ville være mest passende for ham? Tak.
cecile
4 beskeder
cecile
En størrelse 3. Men man må ALDRIG binde en hund uden opsyn! Den kunne komme til skade. Foretræk et transportbur som hundehus, som du lukker, når du ikke er til stede (ikke mere end 3/4 timer).
cecile
4 beskeder
cecile
Jeg er enig, jeg har opdraget alle mine hunde på den måde
stephanie
1 beskeder
stephanie
Hej, jeg har en Cane Corso hanhund med en næseomkreds på 33 cm og en længde på 8 cm. Hvilken størrelse bør jeg tage? Tak.
Anne
1 beskeder
anne
Baseret på din hunds snudestørrelse vil jeg anbefale størrelse 5. Det er den størrelse, jeg har købt til min anatolske hyrdehund, som har det samme snudemål som din, og den passer perfekt. Det er vigtigt gradvist at vænne din hund til at bære mundkurven (se tutorials på YouTube), så den kan acceptere den. Jeg er meget tilfreds med mit køb med hensyn til model og størrelse.
CYNTHIA
4 beskeder
cynthia
Hej :) Jeg har en schæferhund på 48 kg, med en snudemål på 31 cm og en længde på 12 cm, hvilken størrelse skal jeg tage? Det samme for min dobermann, snudemål 29.5 cm og længde 13 cm? Mange tak for dine svar..
Leisly
1 beskeder
leisly
Hej, jeg har en rottweiler, hvis næseomkreds er 32 cm, og næselængden er 11 cm. Hvilken størrelse anbefaler du? Størrelse 5 eller 6? Tak
Alycia
1 beskeder
alycia
Hej, jeg ejer også en Rottweiler, og jeg har taget størrelse 6. Desuden kan mundkurven tilpasses. På vejledningen står der, at når man dypper den i varmt vand, bliver den blød, og det er i det øjeblik, den kan tilpasses for at opnå den perfekte størrelse til din hund. Jeg har gjort det, og det fungerer rigtig godt.
Melissa
1 beskeder
melissa
Hej, for mit vedkommende tog jeg en størrelse 3 til en border collie, der har en tendens til at være aggressiv overfor naboerne og til arbejdet i flokken, og jeg er meget tilfreds. Hun kan ikke tage den af, kan stadig drikke og gø, som hun vil.
lynda
1 beskeder
lynda
Hej. Jeg har købt Baskerville mundkurv størrelse 4 til min australske hyrde. Jeg kan nemt sætte den på ham, men han fjerner den med en pote på få sekunder. Skal man fastgøre toppen af mundkurven til halsbåndet, da det kun er bunden, der er fastgjort? Har du en løsning, jeg kan benytte?
Régis
1 beskeder
régis
jeg var ekstremt skuffet over denne mundkurv. Jeg kan virkelig ikke se, hvad de tilfredse kan finde ved det. Den er besværlig at tage på. Hunden fjerner den, som den vil. Der er stropper overalt, der generer hunden osv...... Den er til salg på leboncoin
Danielle
1 beskeder
danielle
Jeg har en belgisk malinois og denne mundkurv tager hun af med et pote-dask, så den er sat i skabet for nu.
lolita
1 beskeder
lolita
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken størrelse jeg skal tage til min staff-mix hund med en næse-til-øjne-mål på 9 cm, omkredsen af snuden på 31 cm og en halsomkreds på 43 cm. Jeg er i tvivl mellem en størrelse 3 og 4? Tak
Chloé
2 beskeder
chloé
Hej, Jeg har en krydsning af en smed, jeg giver hende størrelse 3, fordi 4'eren er for bred..især fordi hun har en ret kort næse! Et lille tip: Jeg sætter klæbebånd på den del, der er i kontakt med toppen af næsen. Plastikken har skarpe hjørner, der har tendens til at skære hende i huden...
Mélodie
1 beskeder
mélodie
Jeg tog en størrelse 4 til min staff, men han har en halsbredde på 53 cm og et større næseparti end din hund.
Stéphanie
1 beskeder
stéphanie
hvilken størrelse af mundkurv til en jack russel
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at vælge den bedst passende størrelse af mundkurv til din hund, er det nødvendigt at måle dens snude og henvise til størrelsesoversigten i beskrivelsen. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
isabelle
1 beskeder
isabelle
Hej, For denne mundkurv skal størrelsen på snuden måles fra spidsen af snuden til niveau med øjnene, ikke sandt? Det er til to cockere, som er blevet aggressive over for hinanden. Jeg er i tvivl mellem størrelse 1 og 2. Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis der er tale om engelske cockers, skal du vælge størrelse 3. For amerikanske cockers vil størrelse 2 være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
alison
1 beskeder
alison
Godaften, jeg har en staffie på 9 måneder, hvilken størrelse kan passe?
patrick
2 beskeder
patrick
Hej, jeg har taget størrelse 5 til min Beauceron på 6 måneder, er det den rigtige størrelse, eller skal jeg tage størrelse 4? Desuden venter jeg på genopfyldning tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse 5 vil være egnet. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
melany
2 beskeder
melany
Hej, hvornår tror du, I har de nye tilgængeligheder?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne vare er i øjeblikket bestilt hos vores leverandør. Vores næste genopfyldning er planlagt til begyndelsen af juli. Hvis dette produkt bliver leveret til os, vil det fremstå som "på lager". Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Morgane
1 beskeder
morgane
God aften, hvor lang tid vil det tage at genoprette lageret af mundkurv i størrelse 4 (til bull terrier blandet med dalmatiner)
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dessværre er denne vare i langvarig udsolgt. Vi har ingen dato for tilgængelighed til dig i øjeblikket. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Miloud
1 beskeder
miloud
Malinois hannerhunde måler typisk mellem 60 og 66 cm i skulderhøjde, mens hunnerne normalt er lidt mindre, mellem 56 og 62 cm.
Alex
2 beskeder
alex
Helt enig.
Alex
2 beskeder
alex
https://mysocksfr.com/

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre