Spørgsmål, produktdiskussioner CANICALM CONTROL
5 svar
1 beskeder
viviane
Kan jeg bruge dette produkt som påmindelse til min hund, hvis den bevæger sig for langt væk på en gåtur i stedet for ultralydshalsbåndet (wewtie 6 kgs5)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er den modsatte effekt, der vil ske: dette produkt er designet til at holde hunden væk fra dig, det er primært beregnet til gående eller cyklister, der ønsker at skræmme en aggressiv hund væk. Du kan derfor ikke bruge det til at få din hund til at komme tilbage. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
ludivine
Hej, vil mine katte også kunne høre ultralyden derhjemme, og er det muligt at justere ultralydens rækkevidde på apparatet? Tak på forhånd, Med venlig hilsen,
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er ikke designet til indendørs brug, det er et afskrækkelsesmiddel til at holde potentielt aggressive hunde på afstand. Katte vil også være følsomme over for ultralyd, da man ikke kan ændre frekvensen på apparatet. Det er ikke muligt at justere rækkevidden af ultralyd på dette apparat: rækkevidden er beregnet til op til 15 meter. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
jean-pierre
jeg er ikke i stand til at foretage bestillingen for denne artikel
1 beskeder
isabelle
KAN DET BRUGES TIL AT GÅ EN TUR MED SIN EGEN AGGRESSIVE HUND? VIL DET AFVÆRGE ANDRE HUNDER UDEN KONSEKVENSER FOR DEN?