Spørgsmål, produktdiskussioner Balle ULTRA BALL Chuckit!
9 svar
2 beskeder
astrid
Hej! Jeg har en malinois på 1 år; hvilken størrelse er passende, og hvilken launcher passer til det? Tak til dig. Astrid
1 beskeder
florian
Det sammenklappelige launcherformat med bold størrelse M Top Plus er lidt svært at finde en launcher med størrelse L, der svarer til en tennisbold
2 beskeder
andree
Til min spaniel valgte jeg størrelse M, så L ser ud til at passe til en malinois. For den passende kaster kan det være svært at finde en.
2 beskeder
betty
Hej, jeg har 4 staffier, hvoraf en ødelægger alt, hvilken størrelse bør jeg tage, please?
1 beskeder
sofiane
Du har snarere brug for en Kong Extreme bold (sort farve)
1 beskeder
thibaut
Hej, jeg har en staffy, og jeg har taget størrelse medium. Det er perfekt
5 beskeder
anne
Jeg har en kvindelig gigant schnauzer, som ødelægger alle bolde. Jeg valgte en størrelse M, fordi hun elsker denne bold, og selvom bolden til sidst bliver beskadiget, holder den ret længe. Jeg lader hende heller ikke have den for længe efter leg, så hun ikke tygger for meget på den. Det er også den bold, jeg kun bruger til sportsaktiviteter med hende som belønning.
1 beskeder
lauriane
Hej, ved du, hvornår du vil modtage dem? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har i øjeblikket ingen returdato for dette produkt. Vi beder Dem venligst om undskyldning for ulejligheden. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet