Spørgsmål, produktdiskussioner ORIJEN Puppy Kornfri til hvalp

86% kunder

anbefaler dette produkt

20 svar
Logan
2 beskeder
logan
Kommer maden i en vakuumpakke?
Anh Thu
1 beskeder
anh thu
Hej, Med hensyn til pakken på 12 kg, er den ikke vakuumpakket og ikke genlukkelig
Logan
2 beskeder
logan
Hej okay tak, og hvad angår pakker på under 12 kg?
Jasna
1 beskeder
jasna
Mine blev vakuumpakket.
Kevin
1 beskeder
kevin
Jeg har lige hentet en lille dværgtax, opdrætteren gav den Royal Canin Puppy, men den har bløde afføringer, endda diarré. Jeg ville gerne vide, om disse kroketter havde været egnede til min hund?
GOMES
1 beskeder
gomes
Hej, er disse hundefoder egnet til en gravid schæferhund på 26 kg? Og i så fald, i hvilken mængde?
Yann
2 beskeder
yann
I hvilken alder skal Orijen hvalpefoder skiftes til voksenfoder? Tak for dine svar.
Edwige
1 beskeder
edwige
Hej Yann. Det afhænger af størrelsen på din hund, om det er en lille, mellemstor eller stor race. Omkring et år (11 - 12 måneder) for mellemstore hunde (Schæfer, Australsk hyrde osv.), cirka 24 måneder for XX-størrelse hunde (Newfoundland, Sankt Bernhard, Tibetansk Mastiff, Kangal osv.), og omkring 6 eller 7 måneder for små hunde (Jack Russell, Gravhund, Chihuahua osv.).
MARGUERITE
1 beskeder
marguerite
Hej. Hvilket foder skal man give en australsk hyrdehund på 10 måneder? Puppy eller puppy large
Gianfranco
4 beskeder
gianfranco
Hej, Jeg vil modtage en to måneder gammel chihuahua om et par dage (nuværende vægt: 900 g) Passer disse tørfoder? Hvis ja, kan jeg få størrelsen? På forhånd tak Med venlig hilsen
Aline
1 beskeder
aline
God aften, jeg har en lille Spitz på 1,4 kg, der er 5 måneder gammel. Kiksene er store i forhold til dem fra opdrætteren "Pro Plan Puppy Mini", så ved hendes ankomst som 2 måneder gammel, blandede jeg dem sammen, men jeg var nødt til at skære Orijien Puppy i 4, derefter i 2 og nu giver jeg kun dem hele. De er 1 cm i diameter og 0,5 cm tykke, for store til en mini hvalp.
Céline
1 beskeder
céline
Hej Orijen-hvalpefoderet er faktisk ret stort. Hvis din hund kommer fra en opdrætter, vil opdrætteren give dig et andet mærke, hvor foderet vil være mindre. Hvis din hund ikke kommer fra en opdrætter, tilbyder Orijen en serie kaldet Orijen Small Breed, der er egnet til chihuahuaer.
CARINE
1 beskeder
carine
Hej, Hvilken portion skal jeg give en hvalp, der i øjeblikket vejer 5 kg og som forventes at veje mellem 20 og 25 kg som voksen? Med venlig hilsen

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre