Spørgsmål, produktdiskussioner OPTIMUS Adult Grain Free Chicken Sans céréales pour Hund

83% kunder

anbefaler dette produkt

39 svar
Laura
17 beskeder
laura
Hej, min hund var på Optimus Low Carb, og det var en rigtig katastrofe med blød afføring og meget lugtende gas. Er der andre, der har haft det samme problem som mig? Jeg har skiftet tilbage til Ownat, hvilket min hund havde før, men nu har den kløe bagpå og bider sig selv, sandsynligvis en fødevareallergi, for med Optimus havde den det ikke. Jeg vil prøve Optimus GF Chicken og håber, det vil være de rigtige.
Jessica
2 beskeder
jessica
Jeg tog den med kylling uden korn, og det samme skete - diarré som utroligt, så jeg blandede dem med de gamle, jeg havde. En katastrofe, jeg vil ikke anbefale det igen.
Laura
17 beskeder
laura
Optimus GF-kylling?
Jessica
2 beskeder
jessica
JA ja
Dylan
1 beskeder
dylan
Hej, i begyndelsen accepterede hun dem. Og i 2 måneder har hun haft diarré og ildelugtende prutter. Måske har de ændret sammensætningen.
Laurent
1 beskeder
laurent
Accepteret slet ikke af min 4-årige Rottweiler, bløde afføringer med virkelig ildelugtende gas, mens der med Natural Breed aldrig var problemer, men de blev for dyre. Skiftede til Eukanuba speciel Rott og alt kom i orden.
Emeline
2 beskeder
emeline
En rædsel, min hund havde en stor gastritis med disse foder, blod i afføringen, en forfærdelig lugt, endeløse flatulanser... 4 kg i skraldespanden... Givet prisen!
Gregory
4 beskeder
gregory
Hej, Hvorfor ændrede du opskriften? Min hund vil ikke spise dem længere og har meget luft i maven. Øv
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Som følge af en ændring af leverandør, har opskriften udviklet sig, men vi har sørget for at holde procentsatserne så tæt som muligt på den gamle opskrift for ikke at forstyrre hundenes fordøjelsessystem. Da nogle er mere følsomme end andre, kan det være nødvendigt at gennemgå en kortere eller længere overgang. For at gøre det mere appetitvækkende kan du tilsætte lidt lakseolie, mens din hund vænner sig til det: https://www.zoomalia.com/animalerie/huile-de-saumon-premium-quality-sens-p-28069.html Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
Julien
1 beskeder
julien
Hej. Er lynlåsen, som ses på billederne, til stede på emballagen 12 kg eller kun på 1 kg? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, The zipper is present on the large 12kg bags as well. Best regards, The Zoomalia team
Gregory
4 beskeder
gregory
Hej, jeg har lige modtaget min pose med foder til min Pyrenæerne hund, og ved åbning af posen er foderet sort eller i det mindste meget mørkt, er det normalt? For på jeres foto har de en normal farve ....
Catherine
2 beskeder
catherine
Hej, Min 39 kilos Labrador skal have en behandling med antibiotika og kortikosteroider for sine allergier. Hvor meget af dette tørfoder skal han have om dagen for at begrænse vægtstigningen forårsaget af behandlingen? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det ideelle er at starte med at respektere de anbefalede doser, hvilket vil sige omkring 440 g til din hund, og derefter justere efter behov. For overvægtige hunde, hvis du reducerer doserne, kan du tilsætte dampkogte courgetter for at undgå, at din hund føler sult. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Catherine
2 beskeder
catherine
Hej, min 6-årige labrador, som lider af dyb pyodermi, har adskillige allergier, herunder alle typer af stivelse, inklusive kartofler og ærter. Optimum-foder uden korn indeholder kartoffelstivelse og ærter. Er de alligevel egnede? Min dyrlæge anbefalede Proplan Veterinary Diet HA, men med hensyn til sammensætning tror jeg, det er endnu mindre egnet. Hvad synes du? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler ikke hundefoder, der indeholder ingredienser, som din hund er allergisk overfor. De fleste foderprodukter indeholder en af disse ingredienser. Du kan prøve mærkerne Carnilove eller Brit Care.https://www.zoomalia.com/animalerie/carnilove-lamb-wild-board-adult-p-30213.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/brit-care-weight-loss-pour-chiens-en-surpoids-p-31021.html Med venlig hilsen, Zoomalia Team
Florian
1 beskeder
florian
Taurin er egnet til katteernæring, men ser ikke ud til at være meget anbefalet til hunde ifølge min dyrlæge. Hvorfor er der taurin i disse kroketter?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Taurin er en essentiel aminosyre for både katte og hunde. Den findes naturligt i kød og fisk, men tåler ikke de høje temperaturer, der anvendes i produktionen af fabriksfremstillet foder, især tørfoder. Derfor skal den tilsættes. Det er mere almindeligt at tale om dette for katte, som har sværere ved at producere det sammenlignet med hunde, der producerer det lettere. Et tilskud af taurin i foder har en gavnlig virkning på vækst, hjertets funktion og nethinden. Det vil naturligvis være mindre vigtigt for hunde end for katte.
Med venlig hilsen
Team Zoomalia
audrey
2 beskeder
audrey
350 g om dagen virker lidt, jeg giver 460 g om dagen til min staff som angivet på de store robuste Proplan-kroketter. Han vil blive sulten, hvis jeg kun giver ham 350 g, ikke?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kornfri hundefoder er mere næringsrigt end almindeligt hundefoder, hvilket betyder, at portionerne kan være mindre. Men hvis din hvalp taber sig, bør du justere hans portion. De angivne gramvægte er anbefalinger, da hver hund har forskellige behov afhængigt af deres stofskifte, temperament og aktivitetsniveau. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
audrey
2 beskeder
audrey
Hej,Jeg har en amerikansk staffordshire terrier på 1 og et halvt år.Han vejer 28 kilo.Hvilken Optimus hundemad ville være bedst egnet til ham, værsgo?Og hvad ville hans daglige ration være, da han er ret glad for mad?Venlig hilsen
Elise
1 beskeder
elise
Hej, jeg har taget Optimus Low Grain lam og ris kroketter til min jack russell på 14 måneder, han vejer ca. 8 kg, men jeg har en stærk fornemmelse af, at kroketterne er lidt for store til ham. Til gengæld fungerer det godt med afføringen, men min hund har meget sart pels og hud, og han har ofte hot-spots på ryggen. Jeg har brugt dem i omkring 2 måneder, og jeg har en fornemmelse af, at det ikke passer til ham, jeg ved ikke, hvad for kroketter jeg skal tage, jeg har prøvet så mange... tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du bør måske overveje at vælge hundefoder til sensitive hud: https://www.zoomalia.com/animalerie/optimus-adulte-sensitive-saumon-riz-moyenne-et-grande-taille-p-28764.html Med venlig hilsen, Zoomalia Team
celine
2 beskeder
celine
min franske bulldog vejer 10kL skal jeg give ham. tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Måske kunne vi lede dig til dette produkt: https://www.zoomalia.com/animalerie/optimus-low-grain-digestion-agneau-riz-adulte-p-28345.html Venlig hilsen, Zoomalia teamet
celine
2 beskeder
celine
hej, jeg har lige placeret en ordre, men jeg valgte optimus classic voksensættet, og jeg har en fransk bulldog, har jeg begået en fejl? tak for dine svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne type tørfoder er velegnet til alle voksne hunde af mellemstor og stor størrelse fra 15 kg.
Hvor meget vejer din franske Bulldog?
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
sophie
3 beskeder
sophie
Hej, for en hund på 40 kg, hvad er den anbefalede daglige ration? Mvh
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
For en hund på 40 kg er den anbefalede daglige ration 450g.

Med venlig hilsen,
Zoomalia team
Magaly
1 beskeder
magaly
Hej, hvad er den anbefalede daglige ration på pakken for en voksen hund på 26 kg? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For en voksen hund på 26 kg vil den daglige ration være omkring 325 g. Du kan dog gå op til 340 g, hvis din hund er lidt "madglad". Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre