Spørgsmål, produktdiskussioner OPTIMUS Puppy Grain Free pour Hvalp

80% kunder

anbefaler dette produkt

39 svar
Margot
1 beskeder
margot
Hej, Min blandede hvalp på 5 måneder vil veje mellem 15 og 25 kg, og jeg synes, der er en meget stor forskel i mængden, jeg skal give den. For en mellemstor hund (20 til 40 kg) skal man servere 360 g (og jeg synes, denne mængde er enorm!). Derudover kan jeg ikke vente med at se, om den tager på i vægt eller ej. Et andet lille problem: Siden den begyndte at spise disse (kornfri) kroketter, har den haft konstant diarré... Hvad anbefaler I mig at gøre, venligst? Tak!
kevin
1 beskeder
kevin
Hej, jeg tog også disse foderpiller og min hund havde konstant diarré, jeg tog ind for at få afføringstest og det viste sig, at min hund havde giardiasis, siden da har jeg ikke haft nogen problemer længere.
Mike
1 beskeder
mike
Hej, jeg har en ung American Bully XL, og faktisk havde han diarré hele tiden, mens han spiste disse kroketter! Jeg var nødt til at skifte til serien "sensitive", og det er meget bedre!
Karine
1 beskeder
karine
Hej, Min 10-ugers hvalp vejer 2,5 kg og vil veje mellem 6 og 10 kg som voksen. Kan jeg give ham disse tørfoder? Han er i øjeblikket på Hill's, som han fordøjer meget godt, men det er ikke ideelt i forhold til sammensætning... Tak
Mathilde
22 beskeder
mathilde
Godaften, intet problem, disse kroketter passer til alle hvalpe af alle racer!
Mathilde
22 beskeder
mathilde
Hej, jeg forstår ikke doseringerne, skal en hund på 8 måneder, hvad end den vejer 21 kg eller 39 kg, spise den samme mængde?
Lea
2 beskeder
lea
Hej, hvis din hund er mellem 8 og 12 måneder, så ja, det er dens dagsration :) Hvis den vejer 21 kg, er det meget sandsynligt, at den som voksen vil veje mindre end 40 kg, så det er fint. Det drejer sig om en voksende hvalp, så det er normalt, at mængden er stor! Når du skifter til voksenfoder, vil doseringen sandsynligvis være mindre!
Mathilde
22 beskeder
mathilde
Tak for dit svar, han er 7 1/2 måned og det er en australsk hyrde! Han skal derfor tage 380 g? Ca?
Mathilde
22 beskeder
mathilde
Undskyld, jeg har ved et uheld godkendt det, men det virker meget, da han med Royal Canin Medium Puppy får 305g/dag!
Lea
2 beskeder
lea
Ja, han skal tage 380g :) Men afhængigt af mærkerne varierer sammensætningen af foder meget, hvilket forklarer de forskellige doseringer! Prøv at give ham den anbefalede dosis og overvåg hans vægt! Så længe han har en god kropsvægt (flad bagdel og 2 synlige ribben), er det godt! Hvis du synes, han tager lidt på, skal du ikke tøve med at reducere mængden :)
Céline
1 beskeder
céline
Hej, Min partner købte dette produkt, men jeg tror, han misforstod beskrivelsen, for vores hvalpe er mindre end 2 måneder gamle, så dette produkt er ikke egnet til dem lige nu?
Laurence
2 beskeder
laurence
Mine hvalpe kunne ikke tåle kornfri foder. Vi bruger Optimus komplet.
Marina
2 beskeder
marina
Jeg tror, de stadig er for unge, min er 7 måneder gammel og er lige begyndt med at acceptere tørfoder
Alexandre
1 beskeder
alexandre
Dette er hvalpefoder, der er egnet til dine hvalpe, så snart de er fravænnet.
JENNIFER
1 beskeder
jennifer
Jeg begyndte at give min hvalp denne type foder fra 2 måneders alderen, og han har vænnet sig godt til det og tilsyneladende passer det ham fint
olivier
2 beskeder
olivier
hej, jeg har prøvet kornfrit tørfoder på mine to hunde, resultatet: vedvarende diarré, dårlig fordøjelse, vægttab. Jeg gik tilbage til kroketter med korn (Proplan) siden, alt er kommet på plads, god fordøjelse, faste afføringer, silkeblød pels, kort sagt alt godt. Resumé: Optimus: at undgå
Laëtitia
1 beskeder
laëtitia
Hvilken alder har de præcis? Min hund begyndte på dem, da den var knap 2 måneder gammel, og den har klaret det rigtig godt. Du kan fugte dem lidt med vand, så de er lettere for dine hvalpe at tygge.
Mélanie
1 beskeder
mélanie
Hej, min bokser er to måneder gammel, og han bruger Pro Plan lige nu. Jeg vil gerne vide, om disse foderpiller vil passe til ham? Eller slet ikke? Tak skal du have
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, OPTIMUS kornfrie hvalpefoder vil passe perfekt til din hvalp, da de er meget letfordøjelige og mindre allergifremkaldende. For at overgangen til dette nye foder skal gå godt, er det vigtigt med en langsom og meget gradvis overgang. Dette er særligt vigtigt, da sammensætningen af ProPlan og Optimus kornfrie produkter er meget forskellige (Pro Plan indeholder en betydelig mængde korn). Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
Jeremy
1 beskeder
jeremy
GODDAG, JEG KAN SE, AT DEN NYE SAMMENSÆTNING AF PAKKEN ER AF FJERKRÆ, MEN HVILKEN SLAGS FJERKRÆ ER DET? DET ER UKLART (ER DET ANDEFUGLE MED FUGLEINFLUENZA?)... DER ER OGSÅ MERE ASKE, OG JEG HAR PÅ FORNEMMELSEN, AT DEN NYE OPSKRIFT ER MINDRE INFORMERENDE. FORTÆL MIG MERE, SÅ JEG KAN SAMMENLIGNE. TAK.
Tifany
4 beskeder
tifany
Hvad vil I anbefale mellem voksen og junior for min 17 måneder gamle boxer? Det er en ikke-steriliseret hunhund, 33 kg men meget stor og slank for racen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan skifte til voksen sortimentet. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Laurence
6 beskeder
laurence
Hejsa, undgå Optimus hundefoder. For små til min hunhund, der var 8 måneder. For fedt; det giver tarmproblemer, gas, diarré, lugtende blød afføring samt ubehagelig lugt fra foderet. Jeg vil aldrig mere følge Zoomalias råd, alt for skuffet. På råd fra en bulldogopdrætter bruger jeg nu Dog Nature 28/18 junior, 15 kg, til en overkommelig pris, og min hund har ikke længere problemer. Bosch-mærket er også rigtig godt; det bruger jeg til min anden hund...
marion
2 beskeder
marion
Ville det være muligt at få en dispenser til Optimus-kroketterne?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er i øjeblikket ingen dispenser tilgængelig for dette mærke. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
karine
1 beskeder
karine
Hej, jeg har en 8 år gammel steriliseret kat. Jeg vil gerne have kornfri tørfoder med et højt proteinindhold. Hvad kan du anbefale?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler QUALITY SENS uden korn til steriliserede katte: https://www.zoomalia.com/animalerie/quality-sens-sans-cereales-chat-sterilise-p-28356.html
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Alix
1 beskeder
alix
Hej, jeg har en 4 måneder gammel boxer, der fodres med Royal Canin Boxer Junior, men kvalitet-prisforholdet for Optimus virker interessant. Bør jeg vælge kornfri eller klassiske hundefoderpiller? Hvilke ligner mest de nuværende foderpiller? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, De foderpiller, der ligner dine mest, er OPTIMUS Classic, da de også indeholder korn. Men hvis din hvalp har hudproblemer (kløe, kedelig pels) eller har fordøjelsesproblemer, vil OPTIMUS Hvalp kornfri piller være gavnlige for ham. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
olivier
2 beskeder
olivier
Hej, jeg har prøvet kornfri foder til mine to hunde, resultatet: vedvarende diarré, dårlig fordøjelse, vægttab. Jeg er gået tilbage til foder med korn (Proplan), siden da er alt faldet på plads, god fordøjelse, faste afføringer, silkeblød pels, kort sagt kun gode ting. Sammenfattet, Optimus: at undgå
isabelle
4 beskeder
isabelle
hej er det nogle foder der passer til en schæferhunde hvalp med fordøjelsesproblemer?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, kornfri hundemad er meget letfordøjelig og kan afhjælpe din hvalps fordøjelsesproblemer. Det er ofte korn, der er årsagen til fødevare- og hudallergier. OPTIMUS består primært af kød og indeholder hverken korn eller gluten.
Venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Laurence
6 beskeder
laurence
Hej at undgå du vil have tarmproblemer diarré blød afføring kvalmende lugt dårlig fordøjelse for fed og for lille aldrig mere optimus Siden jeg købte hos dog nature til junior fra den 28/10 nyder min 10 måneder gamle hun sig og har ikke længere problemer. Lakseolien fra 'nature dog er fantastisk, jeg fortsætter med at blande lidt i hendes foder selvom der er en smule i foderet, jeg er tilfreds med 15 kg posen

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre