Spørgsmål, produktdiskussioner OPTIMUS Puppy Complete pour Hvalp

83% kunder

anbefaler dette produkt

22 svar
ENRIQUE
1 beskeder
enrique
Hej, er disse små kroketter? eller er der en anden serie med større kroketter? Det er til en golden på 9 måneder, men hun er allerede vant til at spise ret store kroketter til hvalpe fra store racer.
christine
5 beskeder
christine
Hvad er forskellen med Fresh Meat hvalpefoder? Jeg købte dette for overgangen med opdrætterens foder.
SANDRA
1 beskeder
sandra
De har bare en forskel i forholdet mellem ingredienser, som fx proteiner, kulhydrater, fedtstoffer, omega 3... det afhænger alt sammen af, hvad du ønsker for din hund! Se på den analytiske tabel, der er placeret cirka midt på siden for hvert af de produkter, du har nævnt.
Emmanuel
1 beskeder
emmanuel
Hej, jeg skal snart hente en 2 måneder gammel Sankt Bernhard hvalp. Indtil hvilken alder anbefaler I, at jeg fortsætter med hvalpefoder? Tak for dit svar.
sandra
1 beskeder
sandra
Hej, jeg er lige begyndt at bruge disse hvalpefoder, vi blev rådet til at bruge Royal Canin Puppy indtil den er 1 år gammel.
hubert
2 beskeder
hubert
Hej, jeg begyndte at bruge Royal Canin, så snart jeg fik min hunhund, og jeg fortsætter med Puppy-serien indtil hendes étårsalder.
Véronique
1 beskeder
véronique
Den er lukkbar
Agnès
1 beskeder
agnès
Desværre kan pakken ikke genlukkes.
Viviane
1 beskeder
viviane
Er pakken genlukkelig? Tak
Stéphane
1 beskeder
stéphane
Hej, nej, og det er virkelig en skam
Remi
1 beskeder
remi
Du kan sætte to eller tre vasketøjsklemmer på, og så er det klaret
Elodie
1 beskeder
elodie
Nej, jeg købte en kasse med låg fra IKEA (det virker til at være 46L) for 6 €, og pakken på 12 kg passer perfekt der i.
HERVE
1 beskeder
herve
Hej, jeg har en border collie, og jeg vil gerne vide, hvor længe hun kan spise disse hvalpefoder, og hvornår jeg skal give hende voksenfoder. Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan skifte til voksen hundefoder, når din hvalp er mellem 10 og 12 måneder gammel. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
gilles
1 beskeder
gilles
jeg har også en Border Collie, jeg gav ham det i omkring 7 måneder, og derefter gik jeg over til voksenfoder blandet med puppy
marielle
1 beskeder
marielle
Hej, jeg har lige bestilt en pakke på 10 kg, men I har angivet, at I sælger den i 12 kg, som jeg ikke har fundet, så jeg spekulerer på, om jeg vil modtage 10 eller 12 kg??? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er virkelig poser på 10 kg. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Patrick
3 beskeder
patrick
HejHvilken målebæger skal bruges til dette foder?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er desværre ingen målebægre tilgængelige for dette mærke af foderpiller. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Celine
1 beskeder
celine
Hej, kan min lille 2 måneder gamle cocker hvalp spise disse tørfoderpiller? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, ja, disse foderpiller er velegnede til din hvalp. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre