Spørgsmål, produktdiskussioner PRO PLAN Medium Puppy Healthy Start med kylling til hvalpe
10 svar
2 beskeder
ludovic
Hej, jeg har en malinois-hvalp på 2 måneder, hvilken taske skal jeg vælge?Med venlig hilsen
2 beskeder
frédérique
De dem, som din opdrætter gav ham. Jeg har en fire måneder gammel collie, og jeg giver ham Pro Plan Medium Puppy med kylling (Healthy Start)
1 beskeder
marianne
Hej, jeg synes, at Pro Plan-serien er en god serie, og de har en puppy-version til hvalpe.
1 beskeder
isabelle
Hej! Jeg har en Coton de Tuléar, der er 10 måneder gammel. Jeg giver ham Pro Plan Small, bør jeg skifte til Pro Plan Medium?
1 beskeder
elodie
Hej, for mig kan du fortsætte med Pro Plan Small, da det stadig er en lille hund, der ikke vil veje mere end 15 kg. Hav en god dag
1 beskeder
mathieu
Hej, jeg har en bulldog på 13 kg, og jeg begyndte at give ham Medium-foder omkring hans 1-års fødselsdag. Så for mig kan du skifte til Medium. Med venlig hilsen
8 beskeder
shanna
Hej, jeg vil snart skifte mærke af hvalpefoder til min labradorhvalp, og jeg vil gerne vide, om du vil anbefale pro plan medium puppy eller large puppy.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal vælge LARGE Puppy til din labrador hvalp. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
gregory
Hej, til din 6 måneder gamle border collie kan jeg anbefale Pro Plan Junior-kroketterne. De er specielt formuleret til at støtte hvalpes vækst og sund udvikling.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Puppy Medium foderpillerne er dem, der er mest passende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet