Spørgsmål, produktdiskussioner Litiere silice til kat Quality Clean Silica Pearl

86% kunder

anbefaler dette produkt

23 svar
Eudes
1 beskeder
eudes
Hej, jeg er vant til silica kattegrus, men min kat er følsom overfor det og får allergi. Ville denne være passende? Tak og god dag.
Virginie
1 beskeder
virginie
Personligt har jeg droppet Sicilien-kattebakken, fordi den er lidt for støvet efter min smag, men især fordi min kat er astmatisk, så jeg er gået over til vegetabilsk strøelse
Yves
2 beskeder
yves
Hej, Dit spørgsmål bør egentlig rettes til en dyrlæge, men jeg kan fortælle dig, at min kat ikke har noget problem med dette kattegrus. Jeg har prøvet andre mærker uden problemer, men måske er din kat allergisk over for støvet i dette produkt. Der findes poser med kattegrus, der har mere eller mindre støv, hvilket eventuelt kunne forårsage en form for eksem hos dit kæledyr. Med venlig hilsen
karine
1 beskeder
karine
Perfekt tilpasset til kærlige katte
LUCIE
1 beskeder
lucie
Hej, er dette strøelse klumpende?
Emmanuelle
1 beskeder
emmanuelle
Ja, tisserne danner sten, som er lette at få øje på omtrent en time senere! Og krystallerne klæber sig til de store tunge afføringer. Men krystallerne er relativt store, så de er måske ikke velegnede til følsomme kattens puder, som f.eks. en killing. Personligt var jeg nødt til at dække dette silikabaserede kattegrus (købt i bulk) med en anden med fine korn, for at lille frøken Lilou, 2 og en halv måned gammel, ville bruge det ;) Desuden er der næsten ingen lugt, selv når man har næsen helt ned til det, og jeg skifter det hver 8-10 dag med daglig fjernelse af tisser og lort.
Juliette
1 beskeder
juliette
Nej, den er ikke klumpende.
Christelle
1 beskeder
christelle
Nej, den er ikke klumpende. Jeg bruger strøelsen silica pearl agglo (denne er klumpende). Den er meget god, økonomisk og uden lugt.
Cyril Magali
1 beskeder
cyril magali
Nej, det er den ikke. Men krystallerne skifter farve, når der er tisset i kassen, så det er let at fjerne bagefter.
myriam
1 beskeder
myriam
ja, den er fantastisk.
Céline
1 beskeder
céline
Hej, nej, den er ikke klumpende og holder ikke på lugtene ...! Jeg anbefaler ikke
Emilie
1 beskeder
emilie
ikke men meget behageligt
Catherine
1 beskeder
catherine
det er ikke en klumpende kattegrus, men i top på niveauerne lugt, effektivitet og varighed: jeg anbefaler det stærkt!!!!
MOHAMED
1 beskeder
mohamed
Nej, det er ikke klumpdannende. Dog klæber krystallerne godt til kattens afføring. Væskerne absorberes godt. Strøet skal skiftes, når krystallerne bliver (helt) gule, det vil sige mellem 10 og 20 dage afhængigt af kattens egenskaber ;-) Ps. det passede fuldstændigt til min 7 uger gamle killing i sin første kattebakke.
Véronique
1 beskeder
véronique
ikke den holder ikke lugt, ej klumpende skuffet over dette strøelse
Sandrine
1 beskeder
sandrine
Hej. Det er ikke meningen med silicatkuld at være klumpende. Så nej. Men det gør et godt stykke arbejde med lugte. Holder i 1 måned for 1 kat, hvis du fjerner afføringen hver dag selvfølgelig...
CECILIA
1 beskeder
cecilia
Hej, selve funktionen af silika (undtagen meget små korn, men hvor er interessen?) er at fungere forskelligt fra agglomeraterne, krystallerne holder på lugtene (i det mindste lidt mere end med en klassisk) og især urinen, der farver de nævnte krystaller. Hvad angår den store udflugt, klæber afføringen meget godt fast. Målet er at fjerne afføringen hver dag eller hver anden dag, så den holder længere. Ingen støv, ingen spredte spåner, ingen allergi for en glad mis, voilà :)
Julie ou Matthieu
1 beskeder
julie ou matthieu
Ikke-klumpende strøelse, men silicen er revolutionerende på lugtfjernelse. Jeg vil ikke ændre det for noget i verden, nu hvor jeg har opdaget det. Jeg har killinger i øjeblikket og ingen problemer med følelsen.
Yves
2 beskeder
yves
Hej nej det klumper ikke forudsat, at du køber den klassiske silika

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre