Spørgsmål, produktdiskussioner Orthopædisk hundebjælke Zolia Izzy Bar - flere størrelser tilgængelige

38 svar
Charlotte
1 beskeder
charlotte
Hello, hvilken størrelse anbefaler du til en golden retriever på 11 år? Tak for din svar.
Anne
1 beskeder
anne
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til en rottweiler, M+ eller L+?
GUY
1 beskeder
guy
Hej LFor store hunde er der ingen problemer
Vanessa
1 beskeder
vanessa
Hej. Hvilken højde skal en Rhodesian Ridgeback have? 37 cm eller 60 cm?
Elodie
1 beskeder
elodie
Hej, kunne De oplyse mig, hvornår produktet "Hunde-bar IZZY BAR - Størrelse M+ - Ø skål: 25 cm - 2.6L x2 - maksimal højde: 60cm" vil være på lager igen venligst? Tak på forhånd, Med venlig hilsen, Elodie.
Justine
1 beskeder
justine
Hej, For en schæferhund, er det bedre at gå efter M+ eller L+? Med venlig hilsen
VINCENT
2 beskeder
vincent
Hej. Jeg har købt M+ til min Newfoundland-tæve, og jeg tror, ​​at det ville være tilstrækkeligt til en schæferhund. Højden på L+ er den samme, det er kapaciteten af skålene, der er forskellig.
JEANINE
1 beskeder
jeanine
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til min King Charles. Tak. Venlig hilsen.
FLORENCE
1 beskeder
florence
Størrelsen S er perfekt! Jeg har en L til en Leonberg (85 cm ved skulderen)
Karine
1 beskeder
karine
Jeg anbefaler størrelsen S.
Danièle
1 beskeder
danièle
Hej. Hvad anbefaler I som bar til en Setter Gordon? Tak for jeres svar. Med venlig hilsen
Sylvaine
1 beskeder
sylvaine
Hej Det er meget praktisk til både foderpiller og vand. Jeg valgte en mellemstørrelse, som er perfekt til hundens størrelse.
stephanie
1 beskeder
stephanie
Hej, hvad ville du rådgive som den rette størrelse for en malinois?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen L vil passe til en malinois. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Alain
8 beskeder
alain
størrelse S eller M. Hvilken anbefaler du til min australske hyrdehund?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse M vil passe. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Christelle
1 beskeder
christelle
Hej, Hvilken størrelse vil I anbefale til en golden retriever? På forhånd tak. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, La taille M+ vil passe til din hund. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
emmnuelle
1 beskeder
emmnuelle
Er skålene inkluderet med stativet? Tak skal du have
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Izzy Bar leveres komplet med stativ og skåle i rustfrit stål. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Sabrina
2 beskeder
sabrina
Hej, har du dette produkt i størrelse S? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Dette produkt er ved at blive genopfyldt, det vil igen være tilgængeligt i løbet af april. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Catherine
1 beskeder
catherine
Hej, er det muligt at tilføje et produkt til min igangværende ordre?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For spørgsmål eller problemer vedrørende en ordre, kan du kontakte vores Kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra 10.30 til 12.30 og fra 14.30 til 17.30). En rådgiver vil give dig alle nødvendige oplysninger om din ordre. Du kan også sende en e-mail direkte til Kundeservice via din ordreoversigt i din kundekonto. Du vil få svar inden for 24 timer. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
angelique
2 beskeder
angelique
Hej, hvilken størrelse anbefaler du - S eller M - til min sharpei, tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse S vil passe. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
Francoise
7 beskeder
francoise
Hej, min hund er en schæferhund på 65 cm ved skulderen. Hvilken størrelse anbefaler du mig? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen M+ vil passe. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
Margaux
1 beskeder
margaux
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til min border collie? Tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse S & M kan passe til din hund. Med venlig hilsen, Zoomalias Team
Laetitia
3 beskeder
laetitia
Hej, hvilken størrelse ZOLIA IZZY BAR vil du anbefale til en Cane Corso? På forhånd tak for dit svar. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal vælge den største størrelse, ref 70616. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
delphine
1 beskeder
delphine
Hej, hvilken størrelse madskål vil du anbefale til en Berner Sennenhund? M eller L? På forhånd tak
245367
1 beskeder
245367
hej, hvorfor er skålen markeret som værende 12,95, men når jeg vil købe den, ændres prisen til 14,95? tak på forhånd
jimmi
1 beskeder
jimmi
Hej, hvilken størrelse vil I anbefale for en amerikansk staff? M eller L..... tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For din American Staff anbefaler vi størrelse M, eventuelt L afhængig af kapaciteten af deres nuværende skåle. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre