Spørgsmål, produktdiskussioner ROYAL CANIN Veterinary - Feline Urinary S/O Moderate Calorie UMC 34

10 svar
ESTELLE
2 beskeder
estelle
Lille, mine katte elsker det
Hélène
1 beskeder
hélène
Hej, hvad er størrelsen på kroketten? Tak
Caroline
1 beskeder
caroline
Hun er ret lille 5/6 m max
Séverine ou François
1 beskeder
séverine ou françois
God aften, den måler cirka 5 til 6 mm
Arnaud
1 beskeder
arnaud
God aften, kroketten er maksimalt 5 mm
frederic
1 beskeder
frederic
god aften ca. 5/6 mm, meget let for en kat at spise dem.
Isabelle
1 beskeder
isabelle
Ikke særlig stor, på størrelse med en negl
PIERRE
3 beskeder
pierre
den er lille, og katte elsker dem, i hvert fald var det tilfældet med mine katte. De er meget nemme for katte at fange. Du kan prøve en lille pakke til at starte med, i alternation med det sædvanlige tørfoder, og du vil se, at din kat vil foretrække dem efter et par dage!
Marinette
1 beskeder
marinette
Kroketterne er ret små, mine katte elsker dem!! Men vær opmærksom på, at de kun er lavet til katte med urinproblemer. Det er faktisk bedre at give dem i skift med de sædvanlige kroketter. En kur med disse kroketter fra tid til anden er det ideelle!
Martine
1 beskeder
martine
De er meget små, lidt trekantede i form, den bredeste del måler 8 mm. De er meget appetitvækkende og katte elsker dem.
ESTELLE
2 beskeder
estelle
Lille størrelse Katte elsker

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre