Spørgsmål, produktdiskussioner CARNILOVE Puppy Laks og Kalkun til hvalp
7 svar

1 beskeder
lindy
Hej, er disse kroketter egnede til en chihuahua hvalp på 3 måneder? Den vejer 1,7 kg og er ikke længere end 30 cm. Hvis kroketterne er større end en M&M, vil de være for store for ham. Tak skal du have.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, disse madpiller er velegnet til alle hvalpe, herunder chihuahuaer. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
jean-charles
Hej, vores chihuahua-kryds begyndte at konsumere det i en alder af 2 måneder, og nu er den 6 måneder. Den kan virkelig godt lide dem og fordøjer dem meget godt! Én gang om dagen tilføjer vi lidt lakseolie.
1 beskeder
loris
God aften, hvilken type Carnilove hundefoder bør jeg vælge til min 6 måneder gamle amstaff tæve?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler at tage versionen til store racehvalpe, der vil være mere passende. https://www.zoomalia.com/animalerie/carnilove-puppy-salmon-turkey-pour-chiots-de-grande-race-p-30212.html Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
9 beskeder
pauline
Hej, jeg vil gerne vide, hvornår dette produkt bliver tilgængeligt igen? Uden en forsinkelse på 5-10 dage?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt var midlertidigt udsolgt hos vores leverandør, men det vil snart være tilgængeligt igen. Vi er desværre ikke i stand til at give en præcis dato. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet