Spørgsmål, produktdiskussioner CARNILOVE Voksen And og Fasan til hund
7 svar

1 beskeder
jean-marie
Hej, er disse hundefoder velegnede til en 3 måneder gammel hvalp? Beskrivelsen siger, at de er til alle hunde af enhver størrelse og alder.
1 beskeder
yoann
Jean-Marie_S, disse kroketter er til voksne hunde. Carniole til hvalpe vil være bedre egnet til en hvalp, der ikke har de samme ernæringsmæssige behov som en voksen hund. Jeg håber, jeg har kunnet besvare dit spørgsmål
Med venlig hilsen
Med venlig hilsen
1 beskeder
victorien
Jean-Marie S, hej, disse kroketter er til voksne hunde og er store (10mm) for en hvalp. Det ser ud til, at der findes en hvalpeversion. Du kan skifte til den, når hvalpen er 6 måneder gammel, for da vil den være vokset meget. Labradorer har en stor kæbe. Når de er over 5-6 måneder, er hvalpekroketterne for små.

3 beskeder
muriel
Er størrelsen på kroketterne passende til chihuahuas, da jeg indtil nu har givet dem quality sens kornfrie kroketter, men i den nye formel har størrelsen ændret sig, og de er for store?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, størrelsen på Carnilove-kroketter er en standardstørrelse, der passer til alle hunde. De vil være i en lignende størrelse som dem fra Quality Sens. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
samantha
Hej, jeg har en 10 måneder gammel steriliseret labrador, og jeg overvejer at skifte hende til kornfrit foder, når hun fylder ét år. Er dette foder egnet til en steriliseret hund på et år? Vil alle de andre fra samme mærke også passe til hende? Da der ikke er nogen specifik information vedrørende steriliserede hunde, vil jeg gerne sikre, at hun ikke tager på i vægt... Tak. Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Uanset hvilket kød det drejer sig om, passer Carnilove foderpiller til både steriliserede og ikke-steriliserede hunde. Det er nødvendigt at justere portionen korrekt for at undgå vægtøgning, især da de daglige mængder normalt er lavere for kornfri foderpiller sammenlignet med almindelige fødevarer. Venlig hilsen, Zoomalia Team
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Uanset hvad slags kød, er Carnilove foder velegnet til både neutraliserede og ikke-neutraliserede hunde. Det er nødvendigt at justere portionerne korrekt for at undgå vægtforøgelse, især da de daglige mængder for de fleste kornfrie foder er mindre end for traditionelt foder. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet