Spørgsmål, produktdiskussioner CARNILOVE Adult Laks til hund

93% kunder

anbefaler dette produkt

18 svar
Guillaume
2 beskeder
guillaume
Hej, på denne side https://www.zoomalia.com/animalerie/croquettes-pour-chien-sans-cereales-c-997-g-237-1.html står der 12 kg +2 kg tilbudt, mens på denne side https://www.zoomalia.com/animalerie/carnilove-adult-saumon-pour-chien-p-30215.html står der 12 kg+1,5 kg tilbudt, og lige under det står der 12 kg+2 kg tilbudt, men når man bestiller, er det 12 kg+1,5 kg, det er ikke særlig klart og misvisende....
Stéphanie
1 beskeder
stéphanie
Hej, jeg har lige bestilt pakken og stillede mig selv spørgsmålet. Carnilove-pakkerne vejer 1.5 kg, så jeg tænkte, at de nok ikke havde lavet en pakke på 2 kg med vilje... uanset hvad er det økonomisk alligevel, selvom det er vildledende, er jeg enig med dig. Jeg vil opdatere min kommentar, når jeg har modtaget min ordre.
Mathieu
93 beskeder
mathieu
Goddag, Dette er en fejl på kampagnebadgen; det aktuelle tilbud er: 12kg + 1,5kg GRATIS. Vi takker dig for din feedback. Vi ønsker dig en god dag, Zoomalia-teamet
ayane
3 beskeder
ayane
Hej. Jeg vil gerne vide, om det er en langsom madlavningsmetode. Jeg kan ikke finde informationen.
julie
5 beskeder
julie
Hej, jeg har en American Bully, som har atopisk og store allergier. Tidligere var han på Royal Canin Maxi Puppy, men lige nu prøver jeg Optimus Sensitive Skin. Er Carnilove ikke bedre i den forbindelse? Da det er kornfrit og hypoallergenisk. Hvad vil du anbefale?
Océane
2 beskeder
océane
Hej Julie.P, jeg har også en bulldog, der plejede at have allergier og tabte meget pels. Men siden jeg begyndte at bruge Carnilove, har hun ikke længere allergier, og selv hendes pels er bedre. Jeg skifter ofte smag, og for mig er det toppen, da det er uden korn.
julie
5 beskeder
julie
Tak for dit svar. Min har knopper og efterfølgende hårtab, øre, øjne og pote er røde. For nu er jeg i tvivl mellem optimus fish eller carnilove.
Océane
2 beskeder
océane
Åh ja, jeg ser min gjorde præcis det med røde pletter, jeg var på royal canin dermacomfort og ingen effekt, og siden carnilove er det nu 1 år uden nogen problemer. Efter optimus har jeg aldrig prøvet, men hvis det er kornfrit, må det også være godt.
Stephanie
1 beskeder
stephanie
Hej, jeg har haft de samme problemer som dig med min sharpei, og den fik også de samme foderpiller som din, og nu er jeg skiftet til Carnilove med laks (jeg indrømmer, at han i starten var lidt afvisende), men nu har han ikke længere hudproblemer, og hans pels er blevet meget blank og blød siden da... Jeg kan virkelig anbefale disse foderpiller
julie
5 beskeder
julie
Jeg har bestilt en pakke, jeg håber, den passer til ham.
jessica
7 beskeder
jessica
HEJ min hund er meget intolerant overfor kød og kan kun tåle fisk, endda mere specifikt laks, og hun fælder en masse pels året rundt, hvis hun ikke får den rigtige kost. Er Carnilove laks egnet til denne type problem?
amandine
1 beskeder
amandine
Hej Jessica, jeg ved ikke, om det vil hjælpe dig, men Carnilove foderkuglerne er fantastiske! Det eneste foder, mine hunde spiser uden at tøve... Jeg har prøvet laks i de sidste 3 måneder, men vil gå tilbage til karpe og ørred, som efter min mening har bedre ingredienser, på trods af størrelsen på foderkuglerne, som ikke generer mine små hunde. Til din hunds pels bør du prøve Grizzly laks olie, den er fantastisk! God for din hunds sundhed, og hårene falder næsten slet ikke af længere.
DAVID ET INGRID
1 beskeder
david et ingrid
Hej, er det muligt at få oplyst størrelsen på kroketterne og mængden der skal gives til en hund på cirka 13 kg. Mange tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er nødvendigt at regne med cirka 160g/dag for en hund på 13 kg. Denne portion er vejledende og skal tilpasses efter din hund, dens alder og aktivitet. Du skal også tage hensyn til, om den er steriliseret eller ej. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
Amélie
3 beskeder
amélie
Min lille bulldog vejer 14 kg, og jeg giver hende 75 g morgen og aften
Fanny
1 beskeder
fanny
Hej, min bulldog har allergier, og jeg har brug for at vide, hvad indpakningen af tørfoderet består af. Er emballagen for de forskellige mængder fremstillet af forseglet plastik eller pap? Tak for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette er forseglet plastik. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
celine
2 beskeder
celine
Hej, Jeg har en mellemtysk spitz, der bliver 9 år, og han har haft lidt følsomhed over for nogle fødevarer. Jeg ville gerne vide, hvilken type produkt fra mærket Carnilove jeg kunne vælge til en ældre hund.
Bruno
1 beskeder
bruno
God aften, min hund er atomisk allergisk over for støvmider. Hvilke foderpiller anbefaler du? Hun klør sig meget og er i øjeblikket på Royal Canin hypoallergenisk.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre