Spørgsmål, produktdiskussioner Filtre externe EHEIM PRO 4+ Thermo

96% kunder

anbefaler dette produkt

3 svar
Tony
3 beskeder
tony
Vil 350t-varmeren være tilstrækkelig til at opvarme mit 450 liters akvarium til 28 grader? Tak.
Michel
472 beskeder
michel
Hej, flowhastigheden på 350 er ikke nok til 450L. Jeg har sat en pro4+600 på en 240L, og det er fint, strømmen er ikke voldsom. For en 450L bruger nogle to filtre af hensyn til sikkerheden. Michel
Jean
1 beskeder
jean
Hej, det er umuligt at starte min pumpe, vandstanden i sugeslangen forbliver ikke konstant, vi har installeret en ventil på afløbsslangen ligesom på vores gamle pumpe, og intet virker, det er trættende at bruge så meget tid på denne pumpe uden at det fungerer, hvem kan hjælpe mig? Tak for svarene. Glædelig jul og godt nytår.
Simon
1 beskeder
simon
Det står skrevet i manualen, at pumpen skal være tom. Og vandstanden i tanken skal være på maksimum. Det er let at prime.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre