Spørgsmål, produktdiskussioner FORTIFLORA Hund Pro Plan Veterinary Diets Probiotika til tarmflora i pulver Hund & hvalp
90% kunder
anbefaler dette produkt
6 svar
1 beskeder
micheline
Min Westie fik i sommer antibiotika, der ødelagde hendes tarmflora. Hun spiste kun meget lidt. Lidt efter lidt kom hun sig med Fortiflora, desuden er det et meget appetitvækkende produkt.... Jeg anbefaler det varmt.
1 beskeder
marie pierre
Hej, personligt har jeg en cavalier king Charles, der snart bliver 18 måneder, og jeg giver hende det i perioder over flere dage regelmæssigt. Jeg ville også være fristet til at sige 1/2 pose til en hvalp, men det afhænger også af vægten. God dag.
1 beskeder
andreia
Hej, jeg har en tre måneder gammel engelsk bulldog hvalp, og jeg vil gerne vide, om jeg skal give ham en hel pakke Fortiflora på en gang i denne alder? Tak.
1 beskeder
elsa
Hej, jeg gav 1 pose pr. dag på tørfoderet, da min hund var 3 måneder gammel efter råd fra dyrlægen, det er en fransk bulldog, så jeg har tendens til at sige ja
1 beskeder
sylviane
Selvfølgelig er det endda anbefalet for alle racer af hvalpe, det er fremragende for tarmfloraen. Personligt tager han en pakke om dagen fordelt på tørfoderet, og det har han gjort siden han var 2 måneder; han er 6 i dag. (også et veterinærråd plus min opdrætter).
2 beskeder
christophe
For en hund på 4 kg anbefaler dyrlægen 1/2 pose om dagen!