Spørgsmål, produktdiskussioner Tube LED Retroled Bright / Hvid Erstatning T5 / T8
30 svar
1 beskeder
cyrille
Hej, jeg vil gerne udskifte de 2 rør på 54 watt (115 mm) på min skinne med denne model, mens jeg beholder skinnen, hvilken referencenummer skal jeg tage Ref. 87386?
472 beskeder
michel
Kun længden tæller. Ref 87386.Michel
3 beskeder
julie
Hej, jeg er i gang med at omdanne mit akvarium udstyret med dette rør til et akvaterrarium til vandskildpadder. Jeg vil gerne installere en lille plantevæg. Tror du, at dette rør er tilstrækkeligt til ikke-akvatiske planter, eller skal jeg nødvendigvis gå efter et hortikulturelt rør? Mange tak for dit svar :) Julie
1 beskeder
charles-eric
Hej, jeg har 2 Tube LED Retroled Bright / Hvid i mit akvarium på 600 liter. Jeg er nødt til hver måned at skære planterne (hvilket hver gang udgør en stor skål). Din situation er noget anderledes, men jeg tror ikke, at et havebrugslampe er helt nødvendigt for din levende væg (medmindre prisen er mere attraktiv).
1 beskeder
jean luc
Hej, jeg har mine to t5-rør på 54 watt, der skal skiftes, med en længde på 1150 mm. Hvor mange LED-rør har jeg brug for, og hvilken effekt skal de have? Tak på forhånd for dit svar. Hav en god dag. Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal tage to rør på 100 cm (ref 69856) Med venlig hilsen Team Zoomalia
4 beskeder
sébastien
Hej, jeg har en Roma 240l fra Fluval med to lysstofrør på 107 cm, 42 tommer. Hvilke referencer skal jeg tage i Retro LED? Hvad er forskellen med LED X-Change Tubes T8 / T5 adaptérbare produkter? Tak for dine svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal tage størrelse 100cm. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
bernard
Hej, jeg vil gerne udskifte min Glo T8 belysning med en retroled, kan du fortælle mig, om denne retroled vil blive forbundet med min Glo T8, eller om sidstnævnte vil være unødvendig, og om reflektoren stadig er nødvendig med retroleden. Tak fordi du svarer.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette Retroled-sæt gør det muligt at tilpasse din nuværende belysningsrampe og erstatte dine T8-rør. Det er derfor kun rørene, der skal fjernes. Reflektoren vil ikke længere være nyttig med en LED-belysning. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
1 beskeder
mickael
hej, jeg vil gerne vide hvilken størrelse retoled der skal bruges til at erstatte mine 1047mm neonlys i et juwel akvarium tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, du skal bruge en Retroled på 100 cm. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
hector
Hej, da røret udsender et lys på 834 lux ved 10W i en afstand af 42 cm, er en enkelt rør på 60 cm (14W) tilstrækkelig til et beplantet akvarium på cirka 80 liter?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For et 80l akvarium med mange planter anbefaler vi at bruge 2 eller 3 rør for at opnå optimal belysning til dine planter. Ét rør alene vil være for svagt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
jean-elie
Hvilket rør er passende til en Juwel Rio 180?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal tage reference 69856. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
melanie
Tak for dit svar. Da mit akvarium har naturlige planter, hvilken reference skal jeg tage? Bright, color eller combi!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan vælge en Bright rampe + en farverampe eller en eller to Combi ramper afhængigt af hvor mange pladser, du har til rådighed. Med venlig hilsen, Zoomalia team
2 beskeder
melanie
Hej, Min lysarmatur på 895 mm på et Aquatlantis-akvarium fungerer ikke længere. Da jeg skal fjerne denne nuværende armatur, passer Retroled så til mit akvarium? Hvis ikke, hvilket produkt vil du anbefale mig? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, De anbefalede referencer er som følger: ref 69855 i Bright-serien, ref 70133 i Color-serien og ref 70140 i Combi-serien. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

4 beskeder
brigitte
Skal strømforsyningen ændres? Eller er det nok at sætte adapteren på?
4 beskeder
frutos
Hej, hvor mange lumen producerer røret 69858RETROLED BRIGHT 150CM, og har I det i flere farver? Tak.