Spørgsmål, produktdiskussioner Corbeille en plastique noire Savic Snooze
11 svar
3 beskeder
anne charlotte
Min hund er en griffon grand fauve de Bretagne, og jeg har størrelse XL. Han er godt tilpas der. Men hvis din hund plejer at ligge udstrakt, vil jeg anbefale at tage en størrelse større. Her sover han i sin kurv som en kugle, og hvis han har det for varmt, strækker han sig ud på gulvet. Top ved at kunne tage betrækket af.
1 beskeder
grégory
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage for en mandlig Golden Retriever Tak
1 beskeder
veronique
Størrelse XL passer perfekt til vores mandlige cane corso labrador kryds. Det er en fantastisk kurv, hvor hunden kan strække sig, og de afrundede kanter er langt mere ergonomiske end basale kurve. En lille ekstra detalje, der gør, at hunden lettere sætter pris på denne seng dedikeret til den. Læs de andre svar, jeg tror, de er i overensstemmelse.
1 beskeder
brigitte
Hej, hvad anbefaler du som kurv til min 7-årige tæve schæferhund? Kurven Savic SNOOZE eller Savic COZY AIR, og hvilken størrelse? Tak
1 beskeder
alicia
Hej, jeg har valgt SNOOZE kurven til min schæferhund i størrelse XL, og den er fantastisk, lige hvad der skal til!
1 beskeder
jean claude
Laver du denne kurv i xl farve cranberry?
1 beskeder
camille
Hej, hvilken størrelse skal jeg vælge for en kurv til en voksen golden retriever? Tak.
1 beskeder
julie
Hej, hvilken størrelse anbefaler du for en hanlabrador, der behager dig?
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Vi kan anbefale størrelsen 69930 Plastik kurv SNOOZE sort - Størrelse XL 98,5 x 70 x h30cm, men vi anbefaler at tjekke med din hunds faktiske mål. Med venlig hilsen, Team Zoomalia