Spørgsmål, produktdiskussioner ROYAL CANIN Expert Feline Neutered Satiety Balance

94% kunder

anbefaler dette produkt

7 svar
Elodie
1 beskeder
elodie
Hej, jeg vil gerne vide, hvorfor I ikke længere sælger Royal Canin Balance paté. I har stadig kroketterne, men ikke længere patéen. Vil I snart få den igen? Tak for jeres svar, god dag.
Christine
1 beskeder
christine
Hej, jeg vil gerne bestille de sædvanlige kattefoder: ROYAL CANIN NEUTERED SATIETY BALANCE, 8kg, intet er tilgængeligt, hvor lang tid tager det at vente? Tak for din tilbagemelding;
ALEXANDRA
3 beskeder
alexandra
Hej, ud over disse tørfoder, kan jeg så blande dem med foder til appetitkontrol? Mine kommer slet ikke ud og er neutraliserede. Og jeg vil gerne have, at de taber sig lidt og stopper med at tigge om mere mad fra tid til anden. Heldigvis er det ikke hver dag. Tak.
johanna
19 beskeder
johanna
Hej. FORSIGTIGHEDSREGLER: DETTE ER ET TERAPEUTISK FODER, det skal gives efter en dyrlægediagnosticering. Det er vigtigt at overholde de foreskrevne doser og regelmæssigt konsultere din dyrlæge for at kontrollere dit dyrs helbredstilstand under hele perioden med dette foder. Så husk, at dit spørgsmål skal rettes til en dyrlæge, da denne fodring skal betragtes som en behandling. Hav en god dag.
laetitia
1 beskeder
laetitia
Hej, Det bedste er at konsultere din dyrlæge for at finde ud af, om disse foderpiller er egnede, og især ikke at give foderpillerne i enkle skåle, men i "spil". Der er mange forskellige. Mine egne er også meget glade for mad, men takket være denne slags spil er foderpillerne sværere at få fat i, så de spiser mindre, fordi de spiser langsommere.
CATHERINE
5 beskeder
catherine
Hej, Boogie vores kat går slet ikke ud, og hun har haft denne type tørfoder Satiety Balance fra Royal Canin siden steriliseringen. Hun begrænser sig selv, og hun får 25g plus en dåse vådfoder med tun smag fra Schesir om morgenen. Hun er meget stabil i vægt, og jeg tror ikke, at blandingen med appetitkontrol-serien vil være en fordel. At give hende den samme smag hele tiden reducerer behovet for at spise, mere end variation gør. Det kan også være gavnligt at stimulere dem ved at lege, løbe, hoppe... for at distrahere dem fra trangen til at spise. Dyrlægens mening er også essentiel.
Emmanuelle
1 beskeder
emmanuelle
Hej, i to dage har jeg prøvet metoden med at lægge en sten midt i skålen med foderpiller, så kattene spiser langsommere. Indtil videre ser det ud til at mindske hastigheden, hvormed de spiser (især tygger de nu), og derfor også appetitten.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre