Spørgsmål, produktdiskussioner KONG Scrunch Knots vaskebjørn plys
10 svar
1 beskeder
sandra
Min golden retriever på 4 måneder elsker bamsen, den er stadig hel, det er hans yndlingslegetøj, selvom den bliver udsat for lidt af hvert, men den er stærk!
1 beskeder
nicolas
Med en et år gammel gravhund er bamsen stadig intakt, men den laver ikke længere lyd; han har ødelagt delen, der laver lyd i hovedet. Nå, men han har mange legetøj, så det kan forklare, hvorfor denne bamse stadig er i live.
1 beskeder
francoise
Hej, Min 10 måneder gamle beagle rev virkelig sit tøjdyr i stykker.... ærgerligt.
1 beskeder
sylvie
Vores hund Oggy elsker virkelig dette tøjdyr, han rusker det rundt overalt og elsker at finde det, når vi gemmer det. Det er stadig helt, og vi har haft det længe, men vi skifter mellem legetøjet, så han ikke bliver træt af det
2 beskeder
gwendoline
Hej, dette tøjdyr holdt i 5 minutter med min australske hyrde. Kun den sorte Kong er stadig intakt, ellers destruerer han alt. God aften
8 beskeder
stephanie
Er det solidt for min Anatolian Shepherd på 35 kg? Jeg er bange for, at det kun holder 5 minutter. Tak for jeres tilbagemeldinger.
1 beskeder
virginie
Hej, Hvis din hund ikke er destruktiv, vil det gå, ellers er tøjdyr ikke egnet. Jeg har en Beagle krydset med Griffon, og tøjdyr holdt kun i to dage. Med venlig hilsen
1 beskeder
celine
Den varede 3 dage med vores staffie
1 beskeder
odette
Min King Charles på 12 kg har leget med det i over et år nu, med lige så meget entusiasme. Jeg synes, det er meget robust, selvom det bliver rystet til alle sider hver gang, men det er ikke blevet sønderrevet. Men det er selvfølgelig ikke hans eneste legetøj, det er vigtigt at variere underholdningen...
1 beskeder
loic
Det afhænger helt af din hunds adfærd med dens legetøj. Det er holdbart, når det bruges korrekt. Fra min side, så lægger min australske hyrde sig ned og piller sit legetøj fra hinanden for at tømme indholdet, så i dette tilfælde holder legetøjet kun i et par minutter. Men hvis din hund leger normalt med det, vil det holde længere.
1 beskeder
geoffrey
Min belgiske hyrde groenendael flåede det i stykker på 2 dage, ærgerligt