Spørgsmål, produktdiskussioner Bur til Kanin og Marsvin - 100 cm - Zolia Onyx 100 Ambiente
29 svar
1 beskeder
camille
Hej, passer dette bur til en stor hamster? Jeg synes, det ser godt ud, og det er inden for min prisramme i modsætning til andre bure. Jeg kan ikke bruge mere end 40 €. Hvis det passer til en hamster, køber jeg det! Den vil blive så glad!
1 beskeder
kevin
Hej, ja i høj grad. Vi har en dværgkanin indeni.
1 beskeder
lea
Jeg har mit hul der, ingen bekymringer for en hamster! ;D
1 beskeder
axelle
Så niveau plads, det er sikkert at en hamster virkelig vil være den gladeste, nu stiller jeg mig virkelig spørgsmålet om den ville kunne glide sit hoved mellem tremmerne i buret, som jeg synes er ret vidt adskilte i forhold til et bur til en lille gnaver som hamster, mus, osv...
1 beskeder
nicolas
Hej alle, clipsene til at lukke den åbne del holder ikke (der er ingen hak som på de 2 ikke-åbnende sider.) Hvad skal man gøre?
1 beskeder
oceane
Hej, jeg vil gerne tilføje en platform/foderautomat/rede i buret. Kan du angive en reference eller et produkt, der er kompatibelt med dette bur, da jeg har set nogle på din hjemmeside som PUB 3244, men jeg har ingen oplysninger om mit bur. Tak på forhånd.
1 beskeder
elsa
Hej, jeg ønsker at tilføje en platform i buret af samme type som PUB 3244. Der er desuden plastikklemmer i bakken, som ser ud til at skulle fastgøre noget, som f.eks. en platform. Derfor beder jeg dig venligst om at give mig en reference eller et produkt, der er kompatibelt med dette bur, hvis der findes et, eller forklar hvad dette klemme er beregnet til. På forhånd tak. Med venlig hilsen Elsa
12 beskeder
agathe
Kan jeg tilpasse dette bur, så det passer til ørkenrotter?
2 beskeder
marielle
Hej, denne bur kunne være passende for en kanin, da bunden indvendige dimensioner virker meget små, ikke??? Er det muligt at sætte et hus derinde???
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er velegnet til en dværgkanin, dets dimensioner er standarddimensioner. Du kan tilføje en hytte eller et hus, vælg en simpel model i plastik, der tager lidt plads.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
1 beskeder
pierre
Hej, er buret 100 cm fra jorden eller fra trådnettet?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, 100 cm svarer til den samlede længde af buret. Venlig hilsen, Teamet Zoomalia
2 beskeder
claude
hej, er bunden af buret ru eller glat? Er den nem at rengøre? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Bunden er gittermønstret for at forhindre, at dyrene glider. En ugentlig rengøring med sæbevand og en børste samt en månedlig desinfektion vil holde den ren. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
virginie
Glath og nem at rengøre
2 beskeder
claude
Hello, de mål på buret 100x50x43 er indvendige mål eller udvendige mål
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det drejer sig om de udvendige dimensioner. Med venlig hilsen, Holdet Zoomalia
1 beskeder
cyndel
Hej, de angivne 43 cm højde inkluderer de 16 cm højde på kassen, eller skal man lægge de to sammen for at få den samlede højde?
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Højden på 13 cm er den samlede højde af buret. De 16 cm af bakken er inkluderet deri. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia