Spørgsmål, produktdiskussioner GREENIES Original tandpleje til hund - flere størrelser tilgængelige
100% kunder
anbefaler dette produkt
6 svar
1 beskeder
valérie-jean-marie
Hej, jeg giver MOMENTS Dental Mini-Medium en lav vurdering, da det hverken er effektivt mod tandsten eller dårlig ånde. Det er en Yorkshire terrier på 8 år og 4400 kg. Der er et problem med tandsten, og jeg er nødt til at få tænderne renset hver andet år. Det er et stort problem for denne race. Hvad vil du anbefale? Plaque off er heller ikke nyttigt. Tak for dit svar. Med venlig hilsen
1 beskeder
chrystelle
Jeg har ikke svaret på dit spørgsmål. Men min hund elsker dem, og hendes ånde dufter meget bedre, når hun får dem
1 beskeder
anne-laure
Jeg bruger nu produkter fra mærket Edgard & Cooper (Dental Stick Chomp'sticks Mint og Jordbær / Æble). Min hund tager længere tid om at tygge dem, og ånden er frisk. Derimod tror jeg, at fra en bestemt alder er tandsten uundgåelig... Det er lidt som hos mennesker, selvom vi børster tænder, er en tandrensning ofte uundgåelig...
1 beskeder
pascale
Hej; jeg giver greenies eller dental stick til mine hunde, men jeg supplerer med marvben hver tredje-fjerde måned, som jeg får fra min slagter. Jeg har haft 5 små hunde, inklusive en yorkie. Selv ved 14 år er tænderne perfekte. Jeg har aldrig fået foretaget en tandrensning.
2 beskeder
jocelyne
Hej, jeg køber Greenies, fordi mine to hunde elsker dem. Jeg giver dem som godbidder, men ikke hver dag. På Zoomalia er de billigere end hos Jardiland. Jeg giver dem også Dentalife og en dental snack om dagen, og i deres vandskåle kommer jeg Dental Care, som jeg køber hos Anicare.
2 beskeder
mariette
Jeg har glemt at præcisere, at det er en Yorkshire terrier
2 beskeder
jocelyne
Jeg har også glemt at nævne, at jeg har en dværgspitz, der vejer 2,6 kg, og en Shetland Sheepdog på 5,7 kg. Hvis jeg køber Greenies som godbidder, så er det fordi, der ikke er mange godbidder til små hunde, og jeg kan ikke altid finde DentaLife til min dværgspitz.