Spørgsmål, produktdiskussioner HOME CHOC insekticid bolig fra 25 til 100m2
6 svar
4 beskeder
sylviane
Er det effektivt mod kattelopper? Tak
3 beskeder
cecile
Hej ja helt sikkert, men du skal isolere din kat i et andet rum og vente, før du slipper den ud. God dag.
4 beskeder
sylviane
Jeg takker dig for dette svar Ja selvfølgelig, katten skal være uden for boligen. Denne gang håber jeg, at denne behandling er effektiv, for efter flere gange støvsugning uden at forsømme fodlisterne... osv. og suppleret med flere insekticider købt i handlen, er infestation stadig lige så manifesteret (skud, knopper, intense kløe...)... Ekstrem grænse for det udholdelige... jeg håber denne gang. I hvert fald tak for dit svar. Sylviane
1 beskeder
françoise
Meget effektiv mod lopper hos katte, da jeg har det samme problem som dig med udendørskatte, og jeg prøvede denne metode sidste år, og den fungerede meget godt
3 beskeder
cecile
Produkter på markedet er ikke effektive mod lopper ... jeg har altid en røgkanon i reserve, hvis nødvendigt. For mit vedkommende har det været effektivt hjemme hos mig.
4 beskeder
sylviane
TAK FOR DINE SVAR, DE GIVER MIG HÅB...!!! DE VARMER MIT HJERTE ... JEG VIL FORTÆLLE DIG.. FRA NÆSTE UGE FOR JEG HAR FORLADT STEDET... FORAN KATASTROFEN ..
4 beskeder
sylviane
Det lyder som om du taler om springhaler (Collembola) eller loppesarter. Springhaler er små insekter, der kan hoppe, men de bider normalt ikke mennesker. Lopper derimod kan bide og forårsage røde, kløende pletter på huden på grund af allergiske reaktioner. Da du nævner, at der er en kat i huset, er det mere sandsynligt, at det er lopper, især hvis din kat også klør mere end normalt. Hvis det er lopper, kan en grundig rengøring og et loppebekæmpelsesmiddel til både dit hjem og din kat hjælpe med at løse problemet. Overvej at konsultere en dyrlæge for at få den bedste behandling for din kat.