Spørgsmål, produktdiskussioner Kattesand mineral CATSAN Hygiène Plus 10 eller 20L

100% kunder

anbefaler dette produkt

7 svar
Nadège
8 beskeder
nadège
Godaften.. jeg har prøvet alle mulige slags kattegrus og er vendt tilbage til catsan, der ikke klumper.. jeg sørger for at fjerne tis hver dag …det meste med mine 3 katte.. jeg synes, kattegruset er toppen hvad angår lugt.. og hvis man passer det godt, holder det længe.. den komplette bakke rengør jeg efter en uge..
carole
5 beskeder
carole
hej jeg anbefaler dig, at det er en god strøelse, som både er økonomisk og støvfri samt lugtfri, se dette link: Litière végétale agglomérante Wooden Pearl pour chat et rongeurs Quality Clean, og det er også af god kvalitet for Cat’s Best Original - litière végétale agglomérante pour chat. Det er op til dig at vurdere.
CHRISTIANE
1 beskeder
christiane
Faktisk er min kat meget tilfreds med dette kattegrus, som hun har brugt i flere år. Når jeg forsøger at skifte det, går hun tilbage til dårlige vaner. Jeg skifter det helt ud og giver det en lille rengøring én gang om ugen. Jeg anbefaler det varmt. Hav en god dag alle sammen.
Nathalie
2 beskeder
nathalie
Hej, jeg vil gerne prøve dette strøelse. Min kat har mange intolerancer over for bindemidler af enhver art, så jeg leder efter ikke-klumpende strøelse, men har aldrig brugt det før. Hvordan gør I med tisset, fjerner I det ikke? Afføringen fjerner man hver dag, det ændrer sig ikke. Hvor ofte skifter du hele bakken, og hvordan er det med lugten? Jeg håber, min kat vil bruge den. Hun kan godt lide Catsan klumpende, men i lyset af hendes problemer... Hvis du kunne oplyse mig, tak på forhånd (jeg bor i lejlighed, én kat). EDIT: Jeg er i gang med at afprøve dette strøelse. Efter nogen tøven gik min kat der, men.... jeg rørte ved tisset og.... lugten, ugh..... det er en rædsel. Måske bliver det bedre.... Rører I ikke ved tisset, har jeg misforstået? For jeg er kun på dag 3...Tak
Ilham
1 beskeder
ilham
God aften Nathalie, jeg har personligt 3 katte, hvoraf en har et problem, især allergisk med ægte hudkriser som eksem! Efter at have prøvet mange typer kattegrus, er denne tilsyneladende blevet adopteret. Jeg har to store bakker, jeg fjerner klumperne hver dag eller hver anden dag, og jeg skifter deres kattegrus en gang om ugen, og alt går godt. Min problemkat, Moka, begyndte for nylig at gøre sine fornødenheder uden for, så jeg fjernede låget fra en af bakkerne, og det kom i orden!
Sabrina
1 beskeder
sabrina
God aften Nathalie, for mit vedkommende har jeg altid brugt dette Catsan-strøelse, og mine to katte tolererer det meget godt. Faktisk fjerner jeg deres afføring hver dag, men jeg skifter urinen hver 4. til 5. dag afhængigt af deres eliminering. Jeg håber, at mit svar er nyttigt for dig.
Linda
1 beskeder
linda
Hej, min kat Cookie elsker dette grus, for afføring er det bedre at fjerne det hver dag. For urin absorberer det lugten meget godt. Jeg rengør kassen helt hver uge. Dette grus er effektivt. Det lugter ikke dårligt i hjemmet. Det er af god kvalitet. Du behøver ikke bekymre dig om urin, det vil ikke lugte dårligt.
carole
5 beskeder
carole
Hej, jeg anbefaler en god kattegrus, der er økonomisk, støvfri og lugtfri. Se dette link: Træbaseret klumper Wooden Pearl til katte og gnavere fra Quality Clean, som også er af god kvalitet til Cat’s Best Original - vegetabilsk klumpet kattegrus, det er op til dig

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre