Spørgsmål, produktdiskussioner Filtre externe Watsea POWER
36 svar
1 beskeder
fatima
Hej, jeg købte denne pumpe i 2018, den er fantastisk og gør sit arbejde godt. Det eneste problem er, at efter jeg har renset den og sat den på igen, fortsætter vandet med at sive ud, jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre.
472 beskeder
michel
Hej Kul bruges kun efter en medicinsk behandling. Det placeres direkte i en kurv efter skylning. Michel
1 beskeder
mélanie
Hej, sælger I kul med net til power 800 pumpen? Jeg kan ikke finde det på hjemmesiden. Hvor skal jeg købe kul og net separat? Hvis det er tilfældet, hvilket kul skal jeg vælge, og hvilket net skal jeg bruge? Tak
1 beskeder
maxime
Hej, Zoomalia-teamet, En ven har et problem med en 2800 Watsea-filtrering (lækage fra en ventil), Er det muligt at skifte ventilerne (diameter 22 mm og diameter 19 mm) med ventiler fra et andet mærke som Eihem eller JBL? Tak til jer Venlig hilsen
472 beskeder
michel
Hej På grund af prisen på reservedelet, kun 10 € på Zoomalia, er der ingen grund til at bekymre sig. Michel
8 beskeder
ingrid
Hej, Med et eksternt filter kan jeg så bruge superaktivt kul sammen med Clearmec Plus? Venlig hilsen
472 beskeder
michel
kul er kun til brug efter medicinsk behandling. Opbevar i tilfælde af nødsituation. Michel
1 beskeder
florent
Hej, jeg har et spørgsmål om Watsea 1600-filteret, da jeg synes, det larmer meget. Det lyder som om, der er luft i det. Jeg har prøvet at dreje det i alle retninger, men intet hjælper! Jeg har luftbobler ved sugekanten. Skal jeg vente et par dage, for at det tømmes helt?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, det kan tage et par dage for luften at blive evakueret ordentligt. Du skal få den til at fungere ved at vippe den korrekt i alle vinkler i et par sekunder for at hjælpe luften med at komme ud. Med venlig hilsen, Zoomalias team
5 beskeder
david
Sælger du filtermasser (skum osv...)?David
2 beskeder
alexandre
Hej, jeg har lige anskaffet et 2800 filter til vedligeholdelse. Hvordan kobler jeg det fra, når ventilerne er lukket, skal jeg frakoble slangerne og tømme dem i en spand?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Til vedligeholdelsen er det nødvendigt at fjerne rørene og tømme dem. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er nødvendigt at afbryde og tømme rør under vedligeholdelse. Med venlig hilsen, Zoomalias team
1 beskeder
eric
Hej. Jeg har lige taget et Watsea Power filter i brug, og jeg synes, det er meget mere støjende end mit gamle Eheim. Er det normalt, eller er der et problem med pumpen? Venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Filteret kan lave lidt støj, hvis der stadig er luft i filterkroppen: Vip det til hver side i et par sekunder for at fjerne al luften. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
kevin
hej du angiver RENOVERET Ekstern Filter Watsea POWER 2800 det vil sige at pumpen allerede har været i vand? eller er den allerede blevet sendt og ikke kunne lide transporten? eller har du udskiftet en del?
1 beskeder
nathalie
Hej, jeg har købt denne pumpe, men siden i går har jeg ikke kunnet få den til at suge... KAN DU HJÆLPE MIG????
1 beskeder
anne-sophie
Hej, jeg vil gerne vide, om man senere kan indsætte filtreringsmasser af eget valg? Eller er man forpligtet til at købe dem fra Larqué mærket? Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge de masser du ønsker, så længe de er ækvivalente med de oprindelige. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
caroline
Hvor kan man finde reservedele, om nødvendigt, til 2800?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt distribueres udelukkende hos Zoomalia, reservedele kan fås på forespørgsel hos vores kundeservice. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet